Met sinterklaas zwangerschap aankondigen?

<p>vandaag en morgen sinterklaas viering bij de familie en daar wordt altijd wel een drankje gedronken en lekker een wijnsausje bij het vlees.</p><p>Ik ben nu 5 weken zwanger. Zou ik dit al moeten melden? Vind het lastig om nee te zeggen tegen het glas wijn (opzich nog te doen) maar geen saus erbij is daar wel heel erg vreemd.</p>

Zit een beetje met hetzelfde probleem. Ik weet zelf niet eens hoe lang ik nu precies zwanger ben. Het was gelijk weer raak na een vroege miskraam. Deze zaterdag een feestje en jawel mams wil ook komen. Vriendin van me die komt is wel om de hoogte en die zegt tja als jij niet drinkt valt het op ? ik heb volgende week vrijdag een echo in het ziekenhuis. Mocht dan alles goed zijn gaan we het wel vertellen. Maar ik wil het dus nog 1,5 week voor me houden. Denk dat die saus waar jij over praat niet erg is. Alcohol verdampt als je het kookt toch? En ja een wijntje is lastig. Tenzij je rode drinkt dan zou je stiekem druivensap kunnen gaan drinken. 

[quote quote=10139985]Ik weet niet of ze allemaal in de buurt wonen, anders ben jij de bob [/quote]
ja woon erg in de buurt dus dat werkt niet. en een rode wijn saus is natuurlijk niet zo erg als je moet rijden

Als het iemand al opvalt dat je niet drinkt en de saus niet pakt, zeg je toch gewoon dat je je niet lekker voelt of aan de antibiotica zit oid :)
En als jullie je er goed bij voelen kan je het ook gewoon vertellen natuurlijk. Mocht het mis gaan, dan kunnen ze er ook voor je zijn.

Terug
Bovenaan