Met spoed advies, gevallen op hoofd

Jesse is vanmorgen gevallen, met zijn hoofd op de grond, ik heb meteen gekoeld, dus het is nu nog rood er zullen wel flinke blauw plekken op komen.
Hij is van hoog gevallen en hij moest steeds gapen, verder regeerd hij goed eet en drinkt redelijk.
Hij zou vanmiddag naar de psz maar die heb ik afgebeld, want hij was zo moe en ligt te slapen.

Nu komt mijn vraag moet ik ook ff langs de ha?
Ik heb geen idee, hij heeft een poosje gehuild maa r daarna niet meer.
Gr Linda

ik zou zeker de ha bellen!
En inderdaad tussendoor wakker maken en kijken of hij allert is...gapen, moe en duf zijn kan wijzen op een hersenschudding. Even goed in de gaten houden dus.

Sterkte
Tamar

Hoi Linda,

Zeker even bellen!
Je zal het advies waarschijnlijk krijgen om hem vanncht om de paar uur even wakker te maken om te kijken of hij "bij"is.
Birgit is ook eens hard op haar hoofd gevallen en viel ineens in slaap op de bank... Toen moest ik haar om de 2u wakker maken en langs komen wanneer ze zou gaan spugen of wanneer ze afwezig of versuft zou worden.

succes!

Hey linda,

Je hebt er nu niks meer aan maar ik zou ook even gebeld hebben.
Hoe gaat het nu met Jesse en heb je de huisarts gebeld (en wat zei die)?

Groetjes Patries

Hai,

Ik ben vanmiddag toch naar de ha geweest, want Jesse bleef gapen en zei steeds auw zeer, wees naar zijn hoofd.
Mogelijk dat hij een lichte hersenschudding heeft, maar verder was alles goed, ik moet hem idd ff wekken vanacht, zal hij blij mee zijn hihhi.

Bedankt voor de reacties.
Hij heeft vanavond weer lekker gespeeld en ik heb met mijn griep hoofd pannenkoeken voor hem gebakken.

Gr Linda

Hai,

De nacht ging goed, hij reageerde alert, maar s'ochtends bleef het zo lang stil in zijn kamertje dat ik toch ff schrok
dus ik ff nabeneden en toen hoorde ik hem, mama, hij gaapt nog steeds en is moe, maar het hoort er bij, volgens de ha.

Gr Linda
@moonpoonntje bedankt voor je belangstelling

Terug
Bovenaan