Met spoed advies gevraagt

Jesse loopt sinds gister mank, ik weet niet waardoor dat komt.
Ik heb zijn voeten en benen al bekeken, ik heb aan zijn voeten en benen gezeten om te kijken of het ook pijnlijk is. Dat is het dus niet.
Heeft iemand ervaring mee?
Ik wacht morgen nog af anders ga ik naar de ha,

Gr Linda

hai linda.

wij hebben het bijna klein jaar geleden gehad.
Wij moesten toen die dag erna toevallig voor zn luchtwegen naar de kinderarts en die heeft dr toen naar gekeken.
Het was heerl raar, hij was ook niet gevallen oid. Mochten dr ook gewoon aanzitten, maar t was wel iets dikker en het voelde ook warm aan.
Mss moet je dat ook eens doen, voelen of t warm aanvoelt?
Dat duid op een ontsteking en die heeft er bij jelte ook gezeten. Konden t niet echt verklaren, waar dat vandaan kwam.
Hebben nog foto's ed gemaakt van zn voetje, bloed geprikt enzo maar niets uitgekomen.
moesten toen afwachten en als t na een paar dagen nog was moest ik terug komen.
Gelukkig was t na 1,5dag (daarna dus) over en heeft t nooit meer gehad!
Hopenlijk is dit bij Jesse ook zo. Ben benieuwd, maar succes, hopenlijk is het morgen weer over als ie morgen wakker is!

Groetjes Saskia.

Hoi,

Het zit echt in zijn voet/enkel?

Onze Mees heeft zoiets 1,5 jaar geleden ook gehad, maar dan vanuit zijn heup.
Kon op een ochtend niet meer uit bed komen, en niet staan. Viel ook op de grond..Schrok er echt van..
Dus papa met hem, meteen die ochtend naar de arts.
Het was een virus op zijn heup, een soort griepvirus...klinkt vaag, maar was best serieus.
Moesten het ook aankijken en kregen meteen een vervolg afspraak mee..
Na een dikke week ging het beter..
Maar wel vervelend.
Mees was toen net 5 jaar.

Buurjongen had dit vorig jaar, en zoontje van vriendin ook iets vergelijkends....Ik hoor het wel vaker...

Maar gelukkig heeft hij geen pijn...Toch zou ik het niet te lang aankijken zelf..
Gr Rina

Hij kan wel normaal rennen, dus wou het ff aan zien, maar na 12 uur belde ik de ha, maar die zijn al dicht alleen spoedgevallen.
dus wat moet ik.
misschien heeft ie wel groeipijn?

Geen idee, ik wacht nog ff af , ook omdat hij er geen pijn aan heeft. Ik kan er niks raars aan zien of voelen.

Gr Linda

Terug
Bovenaan