met spoed naar het ziekenhuis: curretage!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

6 weken geleden heb ik een miskraam gekregen maar ik verloor nog steeds bloed. hiervoor had ik ook een afspraak staan voor donderdag 1 mrt bij de gynocoloog in zwolle. Maar dit veranderde heel snel. Op dinsdag 27 februari begon ik ineens heel hard te vloeien (en ik stond bij de winkels, heb ik weer hoor). echt binnen 5 min was mijn maandverband helemaal rood en het kwam zelfs door mijn spijkerbroek heen
Ik snel naar huis en de verloskundige gebeld, deze was er binnen 15 min en die vertelde dat ik met spoed naar het ziekenhuis moest en dat ik die dag nog geholpen moest worden. om 14.45 was ik in het ziekenhuis en om 17.45 lag ik op de OK.
Er bleek nog een deel van de moederkoek in mijn baarmoeder te zitten. En deze hebben ze verwijderd.
Maar nu zit er op mijn eileider nog een eiblaasje ten grootte van een mandarijn. deze moet vanzelf slinken en loslaten. Maar dit eiblaasje is onstaan omdat mijn lichaam nog aan gaf zwanger te zijn (terwijl dit niet op een test te zien was) en daardoor heeft het eitje niet losgelaten, anders was ik ongesteld geworden maar is die blijven zitten en gaan groeien. Dat is hetgene waar ik nu nog last van heb, af en toe steken in mijn buik.
Maar voor de rest voel ik me goed en kan ik dit gebeuren (de miskraam) afsluiten en het een plekje geven. en proberen voor een nieuwe zwangerschap. ik hoop dat ik jullie snel goed nieuws kan vertellen

Liefs Danielle

Jeetje Danielle, wat een verhaal. Echt onwijs vervelend dat je MK op zo'n manier afgesloten moet worden. Ook vervelend dat je nog pijn hebt.

Hoop voor je dat het snel beter gaat en dat je cyclus snel weer op orde is.

Ukkie26

hoi ukkie26

dank je wel voor je reactie!
Ik hoop dat alles snel weer goed kom. Ik had gister weinig bloedverlies maar nu wordt het weer wat erger
Maar ik krijg nu ook medicijnen voor mijn baarnoeder maar die kunnen tussentijds bloedverlies veroorzaken, ben ik er nog niet van af, maar ja voor het goede doel he?
Ben jij al lang bezig voor een kindje. wij zijn in aug gestopt met de pil en in dedember ben ik zwanger geraakt. dus best wel snel maar het heeft zo helaas niet mogen zijn

Liefs Danielle

Hoi Danielle,

hoop ook voor je dat alles snel weer goed gaat. Het menselijk lichaam...ingewikkeld!

Wij zijn (net) niet bezig voor een kindje. We wachten eerst mn volgende ongi af (als het goed is rond 12 maart), dan heb ik 2 ongi's gehad nadat ik met de pil ben gestopt en dan gaan we ervoor.

Dus eerste serieuze poging moet nog plaatsvinden (zo rond eind maart, spannend!)

En bij jou? Eerst je lichaam maar weer een beetje tot rust laten komen? Sterkte en ik hoop voor je dat je snel weer zwanger zult zijn.

Ukkie26

hoi ukkie26

wat leuk en spannend dat jullie nu ook voor het eggie gaan. Ze zeggen dat je de hoop niet gelijk moet vestigen op zo'n 1e keer maar onbewust doe je dat toch.
Bij mij is het ook snel gegaan. In augustus gestopt met de pil en de 1e cuclus daarna was na 28 dagen daarna weer 28 dagen en toen had ik er 1 van 30 dagen en ws die daarop wel weer van 28 dagen maar toen ben ik dus zwanger geraakt. Dat is ook nog even afwachten hoe dat nu gaat lopen na de curretage.

Als je wil weten waarneer je vruchtbare dagen zijn moet je kijken op
www.baby-brabbel.nl en dan onder het kopje interactief. daar kan je intoetsen waarneer je laatste dag van menstruatie was en hoeveel dagen je cyclus is (normaal is dat 28 dagen) en dan zie je zo je vruchtbare periode voor 5 maanden ongeveer.

Ik zal nog wat meer over mij vertellen: Ik ben dus Danielle, 26 jaar, bijna 2 jaar getrouwd met Arwin (27 jaar), Ik werk in de kinderopvang in Zwolle en woon daar vlakbij in Wezep. Hebben nog geen huisdieren maar in de toekomst zal er zekers een hond komen. En sinds augustus 2006 bezig voor zo'n klein hummeltje maar nu even herstellen van alles en straks voor de 2e zwangerschap gaan en hopelijk dan wel een kindje
Ik hoop dat je snel kan vertellen dat je zwanger ben, misschien zijn we het dan wel samen hihi

Liefs Danielle

Hoi Danielle,

mn vruchtbare dagen had ik ook al berekend inderdaad, via een andere site. Babybrabbel is ook wel erg handig, zeker dat je het over meerdere cyclussen kunt berekenen! Kan nooit kwaad.

Ook even kort over mezelf: Ukkie26 (houd even mn nick aan), 26 jaar, getrouwd met G (vul de rest zelf maar in :D), bijna 24 jaar. We wonen in Noord-Holland, huisdier: goudvis.
Werk bij het Ministerie van Financien (nouja...de Belastingdienst, klinkt wat minder sympathiek maargoed) en studeer ook nog.

Hoop ook dat we snel goed nieuws zullen hebben!

Groeten,

Ukkie26

Terug
Bovenaan