met spoed op zoek naar een woonruimte..

Hallo..!

Ik zal me eerst ff voorstellen: Ik ben Leoni..woon in Groningen en ben op dit moment al 5 mnd in verwachting... Mijn vriend woont in Leiden..
Omdat ik straks niet meer thuis kan wonen omdat t voor me ma..broertje & zusje dan veel t druk wordt..i.v.b. met hun werk en school en omdat ons huis eigenlijk t klein is voor een baby ben ik dringend op zoek naar een woonruimte voor mij en m'n aanstaande kleine... Ik heb me al ingeschreven hier bij woningbouw en ook houd ik de kranten en bladen in de gaten... Zelfs heb ik al makelaars gebeld maar t duurt allemaal veels t lang  (minimaal een jaar wachttijd zelfs met urgentie..!)of het is t duur... Omdat ik straks van een bijstandsuitkering leef voor onder de 21.. ( = echt niet veel ) en pas huursubsidie kan krijgen als de kleine er al is..
Kunnen jullie mij misschien helpen..? Of weten jullie nog instanties die mij kunnen helpen aan een woonruimte..?
alvast heel erg bedankt..!
 Leoni
 
Hallo Leoni,

Wij komen uit Friesland en misschien dat je er wat aan hebt maar er is een woningcoop. die vrij snel mensen aan huizen kan helpen, namelijk welkombijwelkom.nl Helemaal als je je situatie uitlegd moet dat volgens mij geen probleem zijn en kun je binnen een paar maanden een huis hebben. Dit is echter wel allemaal binnen Friesland.
Hoop dat je er wat aan hebt!

Groetjes Marit, 39w5d
 
Terug
Bovenaan