Met spoed opgenomen geweest en geopereerd!

Hallo meiden,

Ff snel een berichtje van mij. Kom net terug uit het ziekenhuis. ben maandagavond met spoed opgenomen ivm buikpijn. Ik weet niet of ik het gezegd had maar op de 1ste echo zagen ze een grote cyste van 8-7cm. Die stond nu op knappen! Ze konden niet gelijk opereren omdat ik A gegeten had en B zou de zwangerschap gelijk over zijn. Het gele lichaam was uit zijn voegen gegroeid en maakt progesteron aan om de zwangerschap in stand te houden totdat de placenta het overneemt. Maar nu hebben ze me gisterochtend geopereerd en de cyste aangeprikt. Het vocht loop t er nu uit en ik moet tot week 12-13 vaginale capsules inbrengen met progesteron! anders is de zwangerschap weg! Zit nu met 3 sneetjes op mijn buik bij te komen. maar het gaat wel weer.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Ester

wat een verhaal Ester en wat spannend!
Blijf je nu extra op controle om te kijken of het goed gaat met het kindje?
Doe rustig aan hoor!

Ik heb hetzelfde gehad, alleen in een heel andere situatie (dus niet om van te schrikken). Want bij mij wisten ze   niet dat ik zwanger was toen ze me opereerden (ik wist het zelf ook niet, ze hadden gezegd dat dat niet kon vanwege de cystes in mijn eierstokken). Bij mij is het het uitgelopen op een miskraam, maar ik had ook een hele buikoperatie van een paar uur, met narcose en gerommel rondom mijn baarmoeder en eierstokken (ik lag een week in het ziekenhuis), zonder dat ze rekening hielden met een zwangerschap.

Nou meid, pas op jezelf en alle goeds!

Erica

hoi ester,
bah wat naar..
ik hoop dat het snel weer beter gaat en dat je snel verder kan gaan met genieten.
doe het maar lekker rustig aan.
greetz milenne

Jemig, spannende tijd zo voor jullie!! Gelukkig is OK goed verlopen. Hopelijk doen de hormoon-eieren goed hun werk en blijf je gewoon hardstikke zwanger!! Enne, dat de rest van de zwangerschap maar minder hectisch mag verlopen.
Groetjes mira

jeetje wat een verhaal dat is niet niks
ik wens je veel sterkte de komende tijd
en hoop dat je een voorspoedige zwangerschap krijgt!
lijkt me echt vreselijk om zoiets mee te maken

Terug
Bovenaan