met spoed tips gevraagd!!!

Ik hoop dat iemand mij snel wat tips kan geven!
Onze zoon (ruim 18 maanden) 'slaapt' sinds van de week op zijn nieuwe kamer. De eerste dag en nacht gingen goed. Daarna werd hij ziek, wegens zijn ziekte en niet willen / kunnen slapen heeft hij toen drie nachten bij ons geslapen. Jullie raden het al, hij wil nu niet meer in zijn eigen (nieuwe) bed!!!! Overdag slaapt hij er wel, 's avonds vertikt hij het.

Hoe te handelen?

Laten huilen (gister geprobeerd hij heeft het bijna 3 uur volgehouden, langer dan wij, toch maar bij ons genomen), laten huilen en regelmatig (hoe vaak????) troosten, ik weet het even echt niet meer....

Ben zelf inmiddels alweer 34 weken zwanger en dus toe aan voldoende nachtrust helaas denkt hij er anders over.

Helllllllpppppppppppppp

Wat een vervelende situatie zeg. Lijkt me echt uitputtend.
Ik heb een paar tips die bij onze zoon wel eens helpen. Misschien zit er wat voor je tussen:

- Kort en streng toespreken: Nu gaan liggen en slapen en dan deur dicht doen
- Op de grond in zijn kamertje zitten en naar de deur kijken. Vermijd contact. Ga desnoods een boekje lezen. Reageer niet op je zoon. Op een gegeven moment vind hij het saai worden en gaat ie  wellicht slapen
- Een CD opzetten met hele rustige (slaapwekkende) muziek
- In geen geval toegeven en in jullie bed leggen. Laat je partner optreden als jij het even niet meer ziet zitten.

Heel veel sterkte en geduld toegewenst

groetjes Ida

oh meid, wat vervelend!
Ik geloof niet dat ik tips voor je heb; die van Ida lijken me ook wel goed om uit te proberen. Pak het inderdaad samen met je man aan; gedeelde smart is halve smart!
En verder wil ik je veel sterkte wensen!
Laat je 't ons weten als het tij weer gekeerd is?

Jacoline.

Bedankt voor de tips en medeleven. Gelukkig gaat het steeds beter... Gister nog maar 5 minuten gehuild!

Kan ik ook weer lekker rustig aan doen met de dikke buik!

Terug
Bovenaan