met stomheid geslagen

hoi meiden,

een poosje terug had ik geschreven dan mijn zwager en schoonzuster eindlelijk een adoptiekindje hebben toegewezen gekregen  ik ben erg blij voor ze maar nu gebeuren er gewoon de gekste dingen waar ik geen woorden voor heb. ik heb bij het eerste fotootje van hun dochtertje allemaal afdrukken gemaakt zodat iedereen ze kon zien nou heeft ze nieuwe foto ´s en ze is naar de fotograaf gegaan en heeft er nieuwe foto ´s bij laten maken maar mijn schoonouders hebben wel een nieuwe foto gekregen en wij niet wij moesten hem maar even met onze eigen fotocamera van haar foto een foto maken. ze vroegen of ze onze box mochten lenen geen probleem want wij zijn toch nog niet zwanger van onze tweede maar nu wil ze al mijn maxicosi lenen en ze hebben geen ligbak op de kinderwagen maar een zitje dus ze zegt nou ik wil er niet een kopen misschien kan ik dan jouw kinderwagen lenen ja echt niet die heb ik van mijn oma gehad en someteen is alles al verrot voordat wij het moeten gebruiken wat moet ik hiermee ze kunnen die dingen toch zelf aanschaffen maar dat moeten ze geld uitgeven ja dat heb je met kinderen. zo ik moest het even kwijt.

groetjes linda

Hoi Linda,

kan me jouw reactie goed voorstellen. denk dat ik hetzelfde gereageerd zou hebben. Het lijkt er bijna op als of ze er niet goed over na hebben gedacht wat het kost als je kinderen hebt. En dat ze denken zomaar alles van een ander te kunnen lenen. Beetje vreemd naar mijn idee. Ik zou als ik jouw was ook gewoon bij je standpunt blijven en die spullen niet uitlenen, helemaal al niet om dit je ze hebt gekregen van je oma.

Veel succes met deze situatie

Sylvia

Hoi Linda,

Wat een rare toestand zeg. Je krijgt er een beetje een naar gevoel van. Ik zou geloof ik mijn spulletjes niet uitlenen. Wat een lef trouwens om gewoon te zeggen dat ze het niet willen kopen maar van jullie willen lenen. En dan dat gedoe met die foto wat Kinderachtig zeg! Ik zou je spulletjes lekker op zolder laten staan als ik jou was.

Succes ermee!

Groetjes
patricia

Om eerlijk te zijn zou ik de spulletjes waar ik zo zuinig op was geweest ook niet uitlenen. Ik snap wel dat ze denken, we hebben het maar even nodig dus dan hoeven we niet alles te kopen maar als jij je daar niet prettig bij voelt dan moet je het gewoon niet doen.
Ze kunnen ook op marktplaats het een en ander 2e hands kopen hoor. En dat zijn echt mooie prijzen.
Geef gewoon netjes aan dat je erg zuinig bent en dat je de boel mooi wil houden voor je 2e kindje. Dat moeten ze dan maar begrijpen hoor.
Een box ok...die slijt niet snel maar de rest zou ik niet doen.

lfs ing

bedankt allemaal voor jullie reactie ik weet nu zeker dat mijn spullen lekker op zolder blijven en zeker nu mijn man denkt dat ik zwanger ben want ik gedraag me anders zegt hij en ik zie er zo goed uit ik hoop dat het waar is dus nog even afwachten totdat ik durf te testen en dan komen de spullen lekker naar beneden voor mijzelf. de babykamer is al klaar die hebben we een poosje terug al opnieuw behangen want dat ander behang zag er niet meer uit.

groetjes linda

Wat zeg je nu ZWANGER???? WAUW dat zou gaaf zijn zeg!!!! Ik hoop het voor je hoor!!
Groot gelijk dat je zuinig bent op je spullen. Laat ze het zelf maar regelen!

lfs inge

Hoi Linda,

Nou ik hoop dat je mannetje gelijk heeft, het zou geweldig zijn!
Ik vindt het trouwens hondsbrutaal van je schoonzus om al die spullen van jou te willen lenen! Laat ze zelf maar spullen gaan kopen ze hebben er zelf voor gezorgd dat ze die spullen nodig hebben, toch? Daar denk je toch vantevoren over na!! Of zijn wij soms onnozel dat we eerst gaan sparen en dan aan een baby gaan werken! Ik snap het niet hoor! Ik zou die spullen niet uitlenen, je bent al zo goed geweest de box uit te lenen daar moeten ze je al heel dankbaar voor zijn. Je hebt trouwens zelf die spulletjes straks hopelijk nodig!

Succes, toi toi van Berber

Terug
Bovenaan