Met temp. begonnen!

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ben nu met temperaturen begonnen en ik heb volgens mij gisteren mijn eisprong gehad.
Ik temperatuur sòchtend als ik nog in bed lig....heb gehoord dat dat het beste is.
En ik moet zeggen dat ik steeds zo rond 36.6 36.7 zat en alleen in het begin een keer 36.9 maar dat komt denk ik omdat ik al  het bed uit  was geweest.
nu vanochtend had ik ineens 37.0   en nog een keer gedaan zelfs nog hoger.

Maar volgens mijn cyclus zou ik het pas later moeten hebben zit nu precies op dag 14 en ik heb een cyclus van 35 dagen.....maar nu denk ik dat ik de bruine afscheiding mee moet tellen want dat heb ik ongv. 5 dagen vantevoren al. en dan kan het ongv.kloppen
En laten we nu net goed hebben geklust rond die dag en daarna hihih
Dus ben nu wel heel benieuwd want normaal dacht ik dat mijn eisprong later was en heb  toen op de verkeerde momenten geklust.

Dus als ik het nu goed zou berekenen dan zou ik nu mijn NOD 3 of 5 okt hebben i.p.v. 10 okt.
Groetjes Renata

Hai hai,
Ik heb ook een paar maanden getemperautuurd, ben inmiddels bij een gynecoloog en ik mocht van haar meteen stoppen met temperaturen.
Volgens haar is het geen goede methode. Ook omdat als je temp omhoog gaat is je ei al geweest en je temp is zo gevoelig dat het ook foute informatie kan geven.
Als je geen regelmatige cylcus hebt kun je beter ovulatietesten gaan gebruiken.
Succes.
Liefs van marie

Hoi
Bedankt voor de info,
bij mijn eerste was ik net met tempt. begonnen toen ik al zwanger bleek te zijn na 6 maanden dus heb toen ook niet echt kunnen zien of het klopte.
Maar als ik in bed blijf liggen dan is de tempt. vaak wel hetzelfde dus ben benieuwd. ik weet dat als het omhoog gaat de eisprong al geweest is. maar we zullen zien.
Groetjes en veel succes bij de gyn.

Terug
Bovenaan