met veel pijn in me hart

ik heb met veel pijn in me hart besloten te afbouwen met de borstvoeding.

ik ben totaal uitgebrand en trek het gewoon niet meer.
daarnaast heb ik het gevoel dat me borstvoeding niet zwaargenoeg meer is aangezien hij soms al na 2uur alweer komt ook al drinkt hij 2borsten leeg en heeft hij ook een dikke volle buik.
en met vast voedsel red hij het makkelijk 4 tot 5 uur
daarnaast gaat de bult steeds meer pijn doen.

ik heb er nog wel moeite mee maar ethan heeft ook niets aan een moeder die uitgebrand is en sneller geirriteerd is

sorry maar moest even van me af schrijven want er zijn toch wel wat traantjes gevallen na dat ik de beslissing heb genomen

Hey,
Ja ik kan me heel goed voorstellen dat je het moeilijk vind, ik ben met de oudste ook gestopt met 9mnd, ik kon gewoon niet meer, dus ik snap je overweging heel goed!!

Maar meid je hebt 9mnd gegeven, TROTS moet je zijn op je zelf en op je manneke, zo'n geweldige ervaring en goede start, respect hoor!!

Liefs MJ

Nu ik zo lees, realiseer ik me dat ik in het zelfde pakket zit. Ik geef nu 10 mnd borstvoeding, ben doodmoe en val steeds meer af. Mensen vinden me erg mager uitzien.
Maar ja, als ik iets perse wil doen dan ga ik ervoor.

Het is een moeilijke beslissing, een beslissing waar je niet op terug kunt komen.
Maar je moet wel aan je gezondheid denken (iets wat ik ook moet gaan doen).

En je hebt idd al 9 mnd borstvoeding gegeven, dat is hartstikke goed!! Net zoals MJ zegt om trots op te zijn!

Ik weet wat je voelt meid! Sinds maandag ben ik ook bv-loos omdat ik het niet meer trok! Connor is gelukkig heel makkelijk en vind de opvolgmelk van het kruidvat erg lekker. Mijn borsten staan op hoogspanning maar het wordt al minder....... Ook ik heb het met pijn in mijn hart gedaan, maar als ik afbreek ligt mijn hele gezin overhoop en daar heeft niemand wat aan. Dus nu, met frisse moed er tegenaan. merk dat de energie wel beter verdeeld is (nu al!) Sterkte!

Liefz Esz

heb ook echt veel respect voor je maar je gezondheid gaat voor en je hebt echt lang gegeven hoor. heb je toch maar even gedaan. de beslissing is niet makkelijk dat weet ik maar geef het de tijd om eraan te wennen. dikke knuffel

Ik vind het al superknap dat je het al die tijd gegeven hebt!!
Hier lukte het helaas niet, maar als je al zo lang goed bezig ben geweest mag je jezelf best schouder klopje geven.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan