met verlof!

A

Anoniem

Guest

Vind het hier elke keer zo rustig dus ga maar eens zelf een discussie op zetten..

Ben sinds gister officieel met verlof!! whoehoe! Heb er echt heel erg veel zin in, laatste dingetjes in huis afmaken..

Heel raar nu om te lezen dat er alweer twee kindjes zijn geboren, ben heel benieuwd hoe lang ik van mijn verlof mag gaan genieten! :)

15 December hebben mijn man en ik een mega kerstfeest van zijn werk, maar ja ben 24 December uitgeteld..
Wat zouden jullie doen?? Het is in Scheveningen in het Kurhaus.. ook wel leuk om daar te bevallen.. :p

x Lies!

Ik zou nog even wachten met beslissen! Als je je van te voren aan moet melden zou ik dat gewoon doen. Je kunt  het  namelijk altijd weer afzeggen (ze hebben vast begrip voor zwangere vrouwen ;-) ) 15 december is ook nog weer zo ver weg, je kunt nu nog niet weten hoe het over een paar weken met je gaat.
Ik weet ook niet of je van ver moet komen (kurhaus is voor mij wel dichtbij, maar voor jou misschien al een hele onderneming!) Als je van ver moet komen zou ik het niet meer doen... Ik heb zelf afspraken met lange autoritten afgezegd, dat zie ik niet meer zitten nu.

Ach je hebt nu voldoende tijd om er nog eens over na te denken!

Omdat ik het zelf toch steeds zwaarder vindt worden sinds ik met verlof ben, wens ik je veel sterkte met de laatste weken (ipv alleen 'veel plezier' tijdens je verlof, wat je waarschijnlijk al vaak hebt gehoord...)

groetjes Cathelijne

We hebben ons al wel ingeschreven voor het feest ja..
Het is vanaf ons huis zo'n 1,5 uur rijden dus is wel een stukje.. Maar ja inderdaad maar eens zien tegen die tijd!

Er moet nu inderdaad een punt komen dat ik het veel zwaarder ga krijgen.. Heb het tot nu toe eigenlijk best wel makkelijk gehad.. Weinig kwaaltjes tot helemaal niet!
Ga nu iig nog met de kinderkamer aan de gang dat is een leuk iets.. En verder maar eens zien wat mijn lichaam gaat doen!

xx

hoi hoi...

Ze weten dat je zwanger bent e en tegen het einde aan zit, dus mmm ik zou me er niet al te veel zorgen over maken. Als het je niet lukt die dag, dan is het ook maar zo e... Zullen ze zeker en vast alle begrip voor hebben...

OOOOOh, ik moet ook nog zooo lang wachten, ben uitgerekend op 30 december, op de laatste echo (vorige week) stond 28 december...

Pfff, het is allemaal zooo spannend en eerlijk gezegd begin ik een beetje bang te krijgen voor de bevalling... Maar dan denk ik: iedereen kan het, dus ik ook hihihi... Is het niet?

Liefs,
van ons...
33 weken + 1 dag (om precies te zijn, hehe)

Hoi
ik ben begin december al aan de beurt als alles loopt zoals verwacht. Zoals het voor jou grappig is om te lezen dat er al mensen zijn bevallen vind ik het grappig om te lezen dat er mensen "nu pas" met verlof gaan. Ik ben al een eeuwigheid thuis voor mijn gevoel. Ik hoop iedere dag dat ik mijn man op zijn werk kan bellen: "kom maar naar huis" en hoop iedere nacht dat ik hem wakker kan maken: "ik denk dat het zo ver is" Natuurlijk weet ik dat het zelfs nog wel 5 weken kan duren, maar ben zo benieuwd en eigenlijk ook wel ongeduldig, we houden elkaar op de hoogte
groetjes

Dat heb ik nu ook, elke avond als we op bed gaan denk ik weer bij mezelf, zal dit de nacht worden waarin ons babietje geboren gaat worden.....Alles is klaar voor ons nieuwe gezinslid, huisje is weer aan kant, ik ben er helemaal klaar voor, tja, en dan duurt wachten zo lang.......vooral met dat gerommel nu..... Maar ja, voor mij kan het ook nog een dikke vijf weken wachten worden, als het heel erg tegen zit......
Wat zitten we toch gek in elkaar he?
Veel succes met alles ...

Liefs Hilma.

Terug
Bovenaan