Soms vraag ik mezelf af hoe ik het vol ga houden...ik geniet echt hoor met volle teugen van mijn kindjes...maar de gebroken nachten beginnen een beetje op te breken..daarnaast slaapt rivano niet echt goed overdag waardoor ik veel met hem bezig ben,vooral voeden..nu hij bijna 3 mnd is begint ie zich gelukkig wel steeds beter zelf te vermaken dus das erg fijn..verder iedere dag 7 uur eruit om 3 kids klaar te maken en naar school te gaan.dan huishouden en kids...kan steeds slechter mn bed uit smorgens en smiddags val ik soms bijna in slaap en moet ik mezelf helemaal oplappen om weer wat te gaan doen...mannetje is bezig met een klus dus 2 a 3 avonden en soms weekend bezig daarmee(savonds na zijn werk tot 21.30)
heb echt meer tijd voor mezelf nodig,nog 2 weekjes dan heeft mn man gelukkig vakantie en kan het wat rustiger aan gaan doen....en dan 24 juli ga ik weer aan de bak voor 18 uur...buiten mijn geklaag:ben helemaal happy met mn kids dus dat maakt al lichter....goed het zijn gewoon tropenjaren met 3 kleine kindjes.zijn er meer die zo moe zijn en wat doen jullie eraan??
liefs jootje
heb echt meer tijd voor mezelf nodig,nog 2 weekjes dan heeft mn man gelukkig vakantie en kan het wat rustiger aan gaan doen....en dan 24 juli ga ik weer aan de bak voor 18 uur...buiten mijn geklaag:ben helemaal happy met mn kids dus dat maakt al lichter....goed het zijn gewoon tropenjaren met 3 kleine kindjes.zijn er meer die zo moe zijn en wat doen jullie eraan??
liefs jootje