Met vliegtuig op vakantie

Begin mei gaan wij met ons dochtertje op vakantie naar Gran Canaria. Ze is dan 7,5 mnd. Heeft er iemand ervaring met hoe je de flesjes in het vliegtuig klaar kunt maken.
Groetjes.
 
Hallo,
Ik heb er geen ervaring mee. maar ik denk als je warm water in een thermosfles doet, die het een paar uurtjes warm houdt. En vooraf afgepaste voeding in bakjes of in zo'n torentje stoppen. En potjes fruithapjes en/of groentehapjes kunnen ze in het vliegtuig voor je opwarmen in de magnetron indien nodig. En sapjes, drinkwater etc. etc. kunnen ze voor jou in de koelkast bewaren als je dat nodig hebt.
Ik ga ook volgende weekmet mijn baby (3mnd) naar Curacao, dus ik ben ook benieuwd.

Succes en alvast prettige vakantie
 
Ik denk dat ze in het vliegtuig wel een magnetron hebben. Ze zullen toch al wel veel vaker mensen met kleine kinderen vervoerd hebben? anders moet je es op het reisbureau vragen?

Succes en veel plezier op Gran Canaria. Wij zijn er ook es op vakantie geweest, is echt een vakantie eiland.
 
ik heb gevlogen met mijn zoontje toen hij 3 maanden oud was. Wat ik had gedaan was gekookt water in een thermosfels en een flesje met gewoon water zodat je het op temperatuur kan brengen. Het advies wat ze mij hadden gegeven was dat je bij het stijgen en het landen je ze het beste kan laten drinken dit i.v.m de oortjes.

prettige vakantie
 
Hoi,

Toen Julian 7 maanden was zijn wij naar Curacao gevolgen. Wij hebben kant en klare pakjes nutrilon van 200 ml meegenomen en 1 leeg flesje. Dat werkte perfect. Geen geknoei met mengen van poeder met water en ze kunnen het zo opwarmen aan boord. Wel een klein schaartje meenemen om de pakjes open te maken.
Met een thermosfles met gekookt water moet je uitkijken. Het blijft echt heel heet en je zal maar net in een luchtzak komen als je het inschenkt.
Met stijgen en landen kan je het beste water of sap bij de hand hebben. Je zal net zien dat het cabinepersoneel dan geen tijd heeft de melk op te warmen. En als ze last hebben van hun oortjes drinken ze toch wel.

Trouwens Desi, babyspullen op Curacao zijn erg duur, luiers en melk enzo. Dus neem mee wat je kwijt kan. Je mag 10 kilo extra meenemen.

Groetjes en veel plezier op de vakantie's.
 
Terug
Bovenaan