Met welk merk testen jullie?

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Gewoon even uit nieuwsgierigheid: welke test gebruiken jullie?
Ik heb al één en ander gehad:

-predictor
-DA eigen merk
-Healthy Farm
-Clear Blue digitaal

en heb gister Sensitest online besteld. Als ik zaterdag niet ongesteld ben, ga ik die eens proberen.

Hey hey
Ik gebruik altijd de testen van de kruidvat die vind ik zelf erg fijn en zijn ook niet zo duur.

Ik heb een half jaar geleden de ovutesten van matcare gebruikt.
Dus ik denk dat ik ook de zwangerschapstesten van matcare ga gebruiken.
De digitale clearblue is ok een optie.

ha,

ik vind de clear blue ideaal duidelijk en makkelijk.
je hoeft niet te turen naar een streepje, er staat gewoon zwanger/niet zwanger.
ik koop ze per drie, voor 19.95 want per stuk zijn ze 9.95
en aangezien ik er heel wat doorheen werk... haha.
heb ze ook van sensitest, die zijn natuurlijk heel goedkoop, die gebruik ik tussendoor ook wel, als het me allemaal te gortig wordt, maar ik weet niet of die wel zo heel betrouwbaar zijn. las ik ook wat negative verhalen over.
ben benieuwd naar de reacties, want ik vind het ook best lastig wat nou goed is.

succes allemaal met zwanger worden.

groetjes

Hoi
Ik heb de testen van kruidvate en etos gebruikt.
Ook heb de testen van romed gebruikt,helaas geeft die een positieve uitslag terwijl het negatief moet zijn.
Die heb ik dus in de prullenbak gegegooid.
Ik heb nu de testen van matcare in huis.
Hopelijk heb ik 22 sept een positieve test in mijn handen,want ik heb last van allerlei kwaaltjes.
Liefs

hoi
ík gebruik altijd kruitvat niet duur en duidelijk.

groetjes silke

Wat ik me afvraag. Het lijkt of jullie heel veel testen. Ik wacht altijd tot ik een paar dagen overtijd ben en zal dan eens gaan testen. Is dan meestal niet meer nodig. Ze zijn best duur en een dagje wachten is dan een goedkope optie. Ik heb 2x zelf getest. eigen merk en die waren negatief en later bij de huisarts positief. 1x niet zwanger en 2x een bloedtest bij de HA omdat ik me zwanger voelde maar niet overtijd was. Pas op de helft vd cyclus en die waren positief. Voor mij geld dus dat ik het aan mijn lichaam wel zal merken. Dat is dus 3 testen en 2 bloedtesten bij 4 kinderen..

Inderdaad Kruidvat is ideaal!
Is mij ook geadviseerd en goed bevallen, niet duur en lekker simpel!
En wat ook zo fijn is binnen 1 minuut je uitslag!

Liefs

Terug
Bovenaan