Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Met welke dingen had jij moeite tijdens je zwangerschap, maar vond je lastig om hardop te zeggen?
Zwanger zijn is bijzonder, maar soms brengt het ook ongemakken met zich mee waar je niet snel over praat. Van onverwachte kwaaltjes tot gevoelens die je liever voor jezelf houdt—waar liep jij tegenaan?
Dat je blij gelukkig en dankbaar moet zijn. Nou. Dankbaar was ik heus. Maar ik vind zwanger zijn geen hol aan. Ik vind het niet speciaal en bijzonder. Het zijn voor mij 9 noodzakelijke maanden. Ik heb ook niks met hartje luisteren, echo is fijn te zien dat het goed is maar ik voel dan echt geen tranen in mijn ogen. En een ieder tegen wie je dat zegt kijkt je raar aan. Alsof je blij moet zijn en gelukkig en stralen.
Ow ja. Sorry verkeerd gelezen danwel begrepen. Ik hield dit inderdaad niet voor mezelf. Maar het stuitte zeer zeker voor onbegrip. 100% bij iedereen. Overal.
Wat ik niet geneigd was tegen iedereen te vertellen, was dat ik veel natter was vanonder, en later in de zwangerschap ook veel vaker geil was. Helaas mijn man juist totaal niet, dus dat moest ik zelf oplossen. Af en toe best frustrerend.