Met welke klachten naar een Ostheopaat???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Wie kan mij vertellen wat een Ostheopaat allemaal doet?? Met welke klachten ga je naar een Ostheopaat toe??

Ons Danique heeft veel darmklachten, ze heeft koemelkallergie en door mijn hypoallergeen dieet is het wel minder geworden, maar nog niet helemaal over.. De pijn gaat gepaard met veel stink scheetjes en geen poepluiers...

Kun je daarvoor ook naar een Osteopaat??

Hoop dat iemand me kan helpen...

Liefs, Marielle

Hoi marielle,

Mijn kleine meisje kampt eigenlijk met dezelfde klachten en is daarnaast nog eens vrij onrustig en spuugt best veel. Dit zijn eigenlijk allemaal klachten waarmee je naar een osteopaat gaat.... Ik heb toevallig vandaag gebeld en ik ga er morgen naar toe....morgen kan ik je meer vertellen over wat ze gedaan hebben en hoe het verder gaat.

Hoe kwam jij erachter dat je kindje koemelkallergie heeft??

Groetjes Geertje

Je hoeft zelfs niet met klachten er naar toe. Een bevalling is zo heftig voor een kindje dat na laten kijken of er iets niet lekker zit nooit kwaad kan. De buik, darmen en krampjes en huilen zijn zeker klachten waar ze meestal wat aan kunnen doen. Voorkeurshouding ook.

Onze zoon was er zeer bij geholpen, hij maar 2 of 3 keer geweest.

Succes,

Miriam

Hoi Mariel,

Ik ben zelf groot fan van de osteopaat. Kom er voor mezelf ook al jaren (heb psoriasis, maar dat is sinds ik bij hem kom niet meer zichtbaar) en ben er vorige week voor Frederique ook geweest. Je kunt er met alle klachten terecht en wat Miriam zegt, je hoeft niet eens echt klachten te hebben.

Frederique is nog niet helemaal van haar klachten af, dus ik ga vrijdag voor de tweede keer. Dan zal het zeker beter gaan!

Als ik jou was zou ik er niet over twijfelen en gewoon een afspraak maken.

Groetjes Jet

Hoi Marielle,

Je kunt een ostheopaat inderdaad gewoon bellen en een afspraak maken. Meestal wordthet ook wel vergoed door je verzekering. Ik ben nu 3 x met Duuk naar een ostheopaat geweest, omdat hij zoveel huilde. Echt klachten heeft Duuk dus ook niet, behalve dan dat hij erg onrustig is. Ik kan nog niet zeggen dat alles nu helemaal goed is met Duuk. Ben nu ook begonnen met inbakeren, ondanks dat ik hier echt tegen op zag. Ik heb wel het idee dat de heftigheid van het huilen afgenomen is sinds ik met hem naar de ostheopaat ben geweest. Vandaag lag hij ook veel rustiger op de behandeltafel dan de 1e keer. Volgende week heb ik nog een afspraak en dan zie ik wel weer verder.
Als ik jou was zou ik gewoon een afspraak gaan maken als jouw gevoel zegt dat het zou kunnen helpen.

Liefs Janine  

Terug
Bovenaan