met Wolf (22w) op vakantie

Hoi dames,

Alles met Wolf en mij helemaal ok. Gewoon een beetje druk, dus daarom niet zoveel berichtjes, maar ik lees wel regelmatig mee hoor!

Eind juli zijn we met Wolf naar zuid-frankrijk gevlogen en dat ging helemaal super. Nou is ie ook echt heel makkelijk dus da's fijn.

Maar nu komt het echte werk; we gaan maandag naar Isla Margarita! Met mijn zus en een vriend, zodat we ook lekker een oppasmogelijkheid hebben.
Dit is alleen wel zo'n 9 uur vliegen, maar we hebben zo'n babybasketding in het vliegtuig (martinair). Eigenlijk zie ik er ook helemaal niet zo tegenop. Maar ik begin me wel steeds meer af te vragen wat ik allemaal mee moet nemen. En waar moet ik op letten?

Misschien hebben jullie nog handige tips?

Hij is nu 22 weken, rolt alle kanten op. Drinkt een beetje diksap naast zijn 4x 180cc +6 scheppen en soms een beetje fruithapje. Dat diksap vonden we wel een goeie omdat het daar tropisch is en hij genoeg vocht binnen moet krijgen. Gewoon water vind ie nix....

We hebben daar een bungalowtje in een resort, met babybed enzo. Ook de bugaboo gaat mee, lijkt ons wel zo handig. We gaan 16 dagen trouwens..

Dus, wie heeft er nog handige vakantie-met-baby-tips?

Groetjes,

Lein
 
Heb je speciale voor, orisel junior. Goed spul om voor de zekerheid bij je te hebben. En niet te veel speelgoed,anders wordt je een soort oppascentrale voor andere vakantiegangertjes :)
 
Wij zijn 2 weken naar griekeland geweest met ons meisje van toen 10 maanden.

Ze kon toen rollen en zitten. Wat ik onmisbaar vond was een airtowel daar kunnen ze in rollen maar er niet uit door de opstaande randen als het erg warm is lekker wat water er in.

Diksap meenemen niet te veel kleertjes wat warme kleertjes. Verder had ik van alles bij me van paracetamol tot chamodent.

En je moet maar zo denken daar zijn ook kinderen die ziek zijn, eten, drinken en luiers nodig hebben.

Veel vakantie plezier.

Ps met Martin air mag de bugaboo mee tot aan de gate.
Maar dat is niet altijd zo dus kijk even waar je mee terug vliegt

 
Vergeet de zetpillen paracetamol niet, ons zoontje kreeg flinke koorts op vakantie in Italie. Wat was ik blij dat ik die zetpillen bij me had, want ga dat maar eens vinden in het Italiaans.
 
Bij vrienden van ons is de bugaboo giga beschadigd en verbogen uit het vliegtuig gekomen. Bij Martinair gaat de wagen gewoon in het ruim met al het gooi en smijtwerk van dien. Beetje zonde van de wagen en hij was voor hun op vakantie amper bruikbaar, drama! Bel even met je luchtvaartmaatsch. hoe en wat met de wagen. En een opblaabaar babybad want hetzwenbad is vaak te koud en ze hebben wel verkoeling nodig. Veel plezier.
 
vergeet niet meerdere petjes (ze worden weleens weggegooid) een parasolletje en uiteraard zonnebrand voor baby's. Wij hadden speciaal voor de vakantie een buggy gekocht, makkelijk in en uit te klappen en inderdaad niet zo kostbaar als er iets mee gebeurd. Tis wel even wennen hoor zo'n lomp te besturen buggy als je een bugaboo gewend bent.
 
Terug
Bovenaan