met zwangerschapsverlof

hallo allemaal,

ik ben nieuw op het forum.
ik ben danielle en bijna 20 weken zwanger.
ik heb een vraagje of er mensen zijn die leuke ideeën hebben om uit te delen als ik met verlof ga. de standaard chocolaatjes of vlaai heb ik wel gezien.

groetjes danielle

hoi

Ik neem aan dat je wat wilt geven aan je collega's.

wat ik inplaats heb gedaan  van beschuit met muisjes (maakt zo'n bende vond ik).
Ik heb soesjes gekocht, paar goedkope repen chocola en blauwe muisjes (onze zoon was al geboren dus vandaar) wat jij kan doen als je nog niet weet of je een meid of een jongen krijgt koop dan roze en blauwe muisjes die meng je door elkaar en dan smelt je de chocola dan druk je de soesjes in de choco (1 kant) en dan meteen in de muisjes dan laat je ze even drogen en WALLA KLAAR!!!!!!!!

Als je ze nou wilt maken de dag voor je ze gaat uitdelen, koop dan ingevroren soesjes die zet je dag in de vriezer dat ze goed bevroren zijn dan haal je ze dr uit dan maak je ze klaar en zet je ze in de koelkast dan zijn ze het verst.

Ik hoop dat je er wat aan hebt veel succes en graag hoor ik van je of je het een leuk idee vind

groetjes quinta

Ik vind het niet zo raar hoor om uit te delen als je met verlof gaat. Vaak ben je toch voor langere periode weg! En aangezien ik verwend ben met een boxkleed, boxmobiel en het boek: oei ik groei, was ik blij dat ik een traktatie had! Ik heb het echter niet origineel gedaan dus daar kan ik je niet bij helpen!

Ik heb ook getrakteerd toen ik met verlof ging. Dit was wel last-minute besloten aangezien ik nogal wat lijners op de afdeling heb en ik niet voor niets taart ofzo wilde halen.
Wij krijgen een meisje, dus ik ben maar naar de Hema en AH geweest om daar allerlei dingetjes te zoeken die rose waren :)

Kwam neer op mini rosékoeken, schuimblokken, petit fours, dat soort dingen.

bedankt voor jullie reacties...

wij willen inderdaad niet weten wat het wordt en dat van de soesjes vind ik zeker een heel leuk idee!!
en hoef ik niet nu al aan de knutsel!!

groetjes danielle

Terug
Bovenaan