Metaal/IJzer smaak in mn mond...

Haai Zwangere Dames,

Ten eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Aan jullie een vraagje. Woensdag is mn NOD en nu heb ik sinds vanmorgen een metaalsmaak in mn mond. Ik heb dit nooit eerder gehad dus google ik het. Niet als zijnde zwangerschapskwaal maar gewoon waar het van kon komen. Kon van vullingen, heb ik niet. Pijnboompitten, niet gegeten. Tandvlees ontstoken, ook niet... Zwangerschap stond er ook bij.. Nou ja dat weet ik dus nog niet..

Maar hebben jullie dit ook eens gehad en was je toen zwanger..?? Vond het wat een gekke kwaal..
Mn vriend kon het ook ruiken (bah)

Alvast bedankt :D
 
zeker wel van gehoord. bekend verschijnsel voor mij.
beetje last van gehad in het begin van mn tweede zwangerschap maar niet heel erg ofzo.
succes, zal voor je duimen!
grtz hanneke
 
Hoi PrinsesL,

Mijn hart maakte al een sprongetje bij het zien van je naam hier. Maar er zijn in het verleden meer meiden geweest die hier over schreven. Dus laten we het hopen voor je!!!!! Ik ga enorm hard voor je duimen!!! En ik wil je volgende week graag hier terug zien!!!!

Groetjes,

Louise
 
Hee Louise,

Ja helaas ik mag nog niet officieel meeschrijven :D Ik heb die smaak in mn mond niet meer... En verder ook weinig bijzonders qua gevoel.
Uiteraard hoop ik dat ik me volgende week hier wel echt kan melden met goed nieuws!
Hoe gaat ie met jou? Hoe ver ben je nu? Verloop het allemaal een beetje goed?

Groetjes.!!
 
Hoi!

Ik hoop nou dat het gelukt is!! Hier alles goed. Ik ben inmiddels de 24e week ingerold. Heel bijzonder. Ik hoop zo dat je dat ook gauw mee mag maken!!!! Ik duim voor je!!
 
Terug
Bovenaan