metaal smaak

hoi meiden... al aardig gevorderd in de zwangerschap!
Ik ben nu 16wk en 3d en sinds vandaag een nare metaal smaak in mijn mond. Wat ik ook probeer het gaat niet weg.... Hebben meer mensen hier last van of een andere smaak kwaal? ik hoor het graag met eventuele tips!

Hoi,

kijk hier vandaag voor de eerste keer en zie dit bericht... ik heb al weken een vieze nasmaak die vooral vanaf einde middag optreedt en niet meer weggaat... tanden poetsen en listerine spoelen helpt een beetje, maar weg gaat het niet.

Ik hoopte dat ook dit na de eerste drie maanden langzaam zou verdwijnen... maar ‚supertje’ heb jij dit de hele zwangerschap gehad?

Alvast bedankt voor reacties of tips.

Niet om je teleur te stellen angelique, maar heb helaas de hele zwangerschap daar last van gehad. Begint nu ook weer te komen. Het is wel direct na de bevalling weg gegaan en ow wat smaakt het eten dan weer heerlijk zeg. En wat nog enigzins hielp was een stuk fruit. Maar na een uurtje is het weer terug. Misschien heb je het geluk dat het tijdelijk is. Ik slikt namelijk wel de hele vorige zwangerschap ijzertabletten. (flinke dosis)

Ik slikte vitamine supplementen van de Etos, die slik ik nu 2 dagen niet meer en de smaak is wat minder geworden... ik ga vandaag vragen of er wat anders is, aangezien ik mijn avond eten niet naar binnen krijg en dus te weinig groentes eet!

Terug
Bovenaan