meteen uitslag na nekplooijmeting??????

hoi meiden ik ben nu 12 weken en krijg morgen de nekplooijmeting, 2 weken geleden al bloedgeprikt.
hoe gaat zo een meting en krijg je meteen de uitslag te horen???????????????
ben best beetje nerveus, dus misschien kunnen jullie mij vertellen hoe t in zn werk gaat.
thanks.
groetjes daan

hoi, ja hoor je krijgt gelijk uitslag na de nekplooimeting.

dan weet je gelijk of het goed is of niet.

als het niet goed is kun je in aanmerking komen voor verdere onderzoek, vruchtwaterpunctie. dan kunnen ze het aan het vruchtwater zien ofzo hahah maar dat weet ik niet precies.

gr martina

rustig aan joh lekker genieten, maak je neit te druk, als het niet in de familie zit of in je 1e lijns dan hoe je je volgens mij niet zo heel veel zorgen te maken.

hoi,
ik heb ook 2 weken van tevoren bloed laten prikken en kreeg op dezelfde dag van de nekplooimeting nog de uitslag (hij belde het een paar uur na de meting door) ik was ook erg zenuwachtig, ik ben 36 jaar, vandaar. de uitslag van het bloed was 1:220 en met de nekplooimeting erbij was de uitslag uiteindelijk 1:1575, wel goed voor mijn leeftijd.

over die erfelijkheid is niet helemaal waar hoor. er is maar een heel klein deel van syndroom van down wat erfelijk is, meestal is dat niet zo.

in ieder geval, succes!

Hallo,

Ik heb vorige week een nekplooimeting laten uitvoeren en had inderdaad ook diezelfde dag de perfecte uitslag van 1:5000!

Maar een vriending van mij heeft het de dag ervoor laten doen en die moet er 10 dagen op wachten. Het verschilt dus waar je het laat doen!

Het is eigenlijk helemaal niet erg, want je krijgt een echo in mijn geval die een uur duurde omdat ons kleine ding nu al niet deed wat het moest doen; goed liggen hihi, ja al net zo eigenwijs als.....

Succes!

hoi meiden, alles ging goed en de kans is 1 op 13000.
vrouw van egoburo was erg tevreden, ze zag een prachtig kind.
geloof dat ik nu gerustgesteld ben.
groetjes daan

Terug
Bovenaan