Meteen weer zwanger na miskraam?

Hoi meiden,

Als eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik heb 23 mei jl. een miskraam gehad bij 8 weken zwangerschap. Gelukkig is alles weer goed en heb ik afgelopen dagen weer een eisprong gehad en uiteraard hebben mijn man en ik daar gebruik van gemaakt want we willen graag weer zwanger worden.

Nu ben ik heel benieuwd of hier meiden zijn die gelijk zwanger waren/zijn na hun miskraam. Dus eigenlijk zonder een menstruatie af te wachten want je hoort zoveel tegenstrijdige verhalen over wel of niet aantoonbare extra vruchtbaarheid?!

Ik ben reeds mama van een zoontje van anderhalf en daar hebben we 2 jaar op moeten wachten incl. de MMM. Dus ik hoop nu dat het wat sneller gaat dit keer en uiteraard ook goed nu. Tevens word ik dit jaar 36 en dus ben ik ook de jongste niet meer wat betreft zwanger worden....

Zijn er meiden gelijk weer zwanger geworden na een miskraam?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Groetjes,
Rosanne
 
hoi,

ik ben meteen weer zwanger geraakt na een miskraam.
ik was ws 6wk zwanger toen een miskraam en meteen 2weken later weer zwanger .
imiddels is hij alweer 6mnd.

succes bij het zwanger worden en zijn.
ik duim voor je
 
Hoi Moni,

Bedankt voor je reactie! Ik ben heel benieuwd.

Moet nu zo'n twee weken wachten voor mijn NOD. Ik hoop ook snel weer zwanger te zijn en dat het dan goed gaat!

Groetjes,
Rosanne
 
Hoi hoi,

Ook ik heb een miskraam gehad van ons eerste kindje (9 weken)  en wel op 5 juni. Ik ben nog niet van mijn bloeding af, maar de gyn en verloskundige vertelde mij allebei dat je gelijk weer zwanger mag raken. Je hoort wel eens dat ze adviseren om een menstruatie af te wachten, maar dit is puur voor de berekening van de duur van je zwangerschap.

Ik wens je veel geluk & plezier met zwanger worden ik hoop voor je dat het snel weer lukt.

gr. Vriendje
 
Hoi Rosanne,

Het kan wel hoor! Ik moest officieel na mijn miskraam van de dokter eerst  weer in een regelmatige cyclus komen. Dit was omdat ze dan beter kunnen bepalen wanneer je uitgerekend bent.
Hier hebben we ons niet aan gehouden omdat ik het toch niet verwachtte, of in de stemming was om daar al over na te denken.
Maar ik ben meteen daarna zwanger geworden zonder ongesteld te worden. Ik ben nu over drie weken uitgerekend!
Succes
 
Hoi Rosanne,

Ik ben op 2 november gecuretteerd vanwege een missed abortion. In de folder die ik meekreeg uit het ziekenhuis stond dat je na 4 tot 6 weken weer voor het eerst ongi zou moeten worden.
Toen ik na 7,5 week nog steeds niet ongi was heb ik toch maar een test gedaan. Daaruit bleek dat ik zwanger was. Ik kon het eerst natuurlijk niet geloven, maar inmiddels ben ik alweer 29 weken zwanger.

Hoop voor je dat je snel zwanger bent.

Liefs Annemarie
 
Hee meiden ik ben 8 weken zwanger geweest daarna een miskraam gehad. Jeetje wat kan dat heftig zijn. Ik ben sinds zaterdag gestopt met bloede , kan Ik nu alweer zwanger raken ?
 
Wat verdrietig van je miskraam... hier na miskraam ook meteen weer zwanger. Ondertussen kruipt er een pracht van een zoon door het huis. In eerste instantie kun je lastiger uitrekenen wanneer je bent uitgerekend maar dmv echo kunnen ze dat wel bepalen. Wens je voor in de nabije toekomst een gezonde zwangerschap toe!
 
Terug
Bovenaan