meteen zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Allereerst sorry voor de personen die moeilijker zwanger raken, maar ik zit echt met deze vraag.

Bij mijn vorige zwangerschap was ik meteen de eerste keer zwanger dit had ik nooit verwacht omdat ik overgewicht had, lang (12J) de pil had geslikt en mijn man kok was en naar het schijnt zijn zaadcellen minder sterk zouden zijn door de temperatuur van het fornhuis.

Nu zijn al deze "negatieve" factoren er niet meer en ik vraag mijnu dus af zou ik weer meteen de eertse keer zwanger zijn, of juist doordat we er gemakkelijker over denken niet.

Ik weet dat je er niet teveel mee bezig moet zijn maarja als huismoeder heb je meer tijd om eraan te denken.

daarbij komt dat mijn moeder 3x meteen zwanger was, mijn zus de 1e keer door de pil heen, en tweede keer ook meteen raak, zou het een stukje erfelijk geluk zijn?

groetjes Rose waterlelie

Hoi Nancyk1981,

Ik zal je mijn ervaring vertellen.

Bij mijn eerste zwangerschap was ik ook door de pil heen zwanger. Bij mijn 2e zwangerschap had ik een spiraaltje. Heb die in januari laten verwijderen en was in maart zwanger. Dus ook heel vlot.
Nu zijn we bezig voor de 3e. Ik dacht ook dat het bij deze dan wel vlot zou gaan. Inmiddels zitten we in ronde 7.
Het enige dat is veranderd is dat ik ouder ben inmiddels. Was ten tijde van mijn1e zwangerschap 20 jaar en nu ben ik 30.

Mijn zus was van de 1e ook meteen zwanger. De 2e heeft ze uiteindelijk hormonen gebruikt omdat het niet wilde en van de 3e kwam ze er achter dat ze zwanger was toen ze al ruim 3 maanden was, ongepland dus.

Ik denk dat je er niet vanuit kan gaan dat deze ook meteen raak is. Iedere zwangerschap is anders.

Hoop dat je wat aan mijn ervaring hebt! Heel veel succes met zwanger worden!

Liefs

hallo,
ik heb zo'n beetje hetzelfde als nogeentje... deze duurt wat langer....(we zitten in ronde 8) de andere 2 waren er zomaar!

Tja... koffiedik kijken is dit lijkt me. Gewoon er voor gaan en je ziet wel waar het schip strand. Sommige stellen zijn erg vruchtbaar waarbij het gelijk in de eerste rondes al lukt. Maar het komt ook best voor dat het bij een volgend kindje ineens langer duurt dan verwacht.

Verwacht er minstens 6 maanden over te doen... dan sta je er iets reëler in.
Succes!

Garanties uit t verleden bieden geen garanties voor de toekomst!

Ik was 2 x meteen zwanger en bij deze zwangerschap duurde het dik een jaar! Erg teleurstellend maar zo zie je maar, je kunt t echt niet voorspellen of plannen!

Succes met klussen!

precies, je lichaam verandert,kwaliteit verandert..
en het is ook puur geluk hebben..

ik wens ook iedereen dit geluk.maar het duurt soms wat langer..

Terug
Bovenaan