Meter en peter

<p>Hoi iedereen! </p><p>Ik zit even met een vraag waar ik zelf niet uitgeraak. Wij hebben al beslist om ons kindje niet te laten dopen maar ik zou haar toch graag een meter en peter geven, kan dit dan? En zijn er mensen die hun kind bijvoorbeeld 2 meters geeft en 1 peter of ook 2 peters? Ik zit namelijk met het feit dat ik altijd mijn beste vriendin als meter wou maar ik weet dat mijn moeder dit ook enorm graag wilt en zeer teleurgesteld zou zijn als ik het hazt niet vraag.. Maar als ik dan 2 meters kies zal ze mischien het idee krijgen dat ik het doe om haar tevreden te stellen. Wat denken jullie hierover? </p>

Wij hebben een zoontje en die heeft een Peter en een meter, ook niet de ambitie om te dopen maar meer voor de leuk en de band die ik met hun heb. Je kunt het zo doen als je wilt het is jullie keuze en tegenwoordig kan alles toch. 
meisjes met jongensnamen en andersom waarom niet 2 meters. Hoor het wel vaker.
succes met jullie keuze en de zwangerschap.

Wij hebben nu voor onze ongeboren dochter een peter en een meter.. wij laten haar ook niet dopen.. ik persoonlijk vind 2 meters en 2 peters een beetje gek... maar doe vooral wat je zelf wilt... dat is het belangrijkste natuurlijk.  

Terug
Bovenaan