metformine????

A

Anoniem

Guest
ik ben vandaag weer in het zieknhuis geweest en moet nu weer beginnen met clomid in combinatie met metformine... wie heeft hier al ervaring mee???????

groetjes..

Hoi,

Ik heb metformine moeten slikken omdat ik insulineresistentie had. Ik weet niet wat bij jou de reden is. Maar metformine is een medicijn voor suikerpatienten.

Bij de gyn word deze meestal voorgeschreven omdat je lichaam de glucose niet zelf uit je lichaam afdrijft. Dat doet dit medicijn voor je. Let wel op de bijwerkingen. Ik heb ontzettende last van diarree gehad.

Groetjes
Nicole

Hoi,

Ik ben vorig jaar begonnen met metformine icm clomid 150 mg. Dit kwam omdat de clomid niet meer aansloeg bij mij en nou wel weer. Was 2 maanden na gebruik zwanger maar dit is helaas mis gegaan.
Heb nou weer een ronde metformine/clomid erop zitten en kan zaterdag testen. Denk dat het wel eens raak kan zijn..........duim even voor me.
Maar ik heb er dus goede ervaringen mee, enige bijwerking die ik had was misselijkheid.
Succes

Groetjes Patricia

Hoi!

Ik heb vandaag een bezoekje aan de gyn gebracht en mijn homa index waarde is 5,3. Moet er nog een beetje inkomen hoe dit nu allemaal zit maar ik heb nu dus metformine voorgeschreven gekregen.
De waarde was te hoog en er is voor 99% zeker vastgesteld dat ik het pco syndroom heb.
Dit was al bij onze eerste zo, voor zijn komst heb ik clomid gebruikt.
De huisarts stelde voor dit nu weer te doen maar de gyn. heeft besloten dat ik nu aan de metformine moet.

Hoop dat het gaat werken!!

Groetjes Mamaloe

Terug
Bovenaan