Mette is opgenomen in het ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Na een zeer angstige nacht waarin Mette steeds erg benauwd was en we niet durfden te gaan slapen is ze de volgende dag opgenomen in het ziekenhuis. De artsen denken als eerste aan een flinke reflux die volgens hen levensbedreigend is als Mette thuis blijft. Ze moet hier minimaal een week blijven en ik slaap ook bij haar dus ik zal niet veel op het forum te vinden zijn. Ik schrijf dit berichtje even snel vanuit het internetcafe van het WKZ in Utrecht. We hopen eerlijk gezegd dat het ook reflux is en het niet zo is dat ze nog weken verder moeten zoeken en er iets vaags uit komt waardoor wij niet naar huis durven met dat kleine meisje.m Voor nu is het afwachten. Vandaag heeft ze een buisje in haar neus aangebracht gekregen die de zuurgraad in de slokdarm meet. Dit moet er 20 uur inzitten. Het inbrengen was echt heel zielig.

Meer info staat op www.wensweb.web-log.nl waar een vriendin de laatste ontwikkelingen bijhoudt.

x ing

He bah, wat naar zeg, wat zullen jullie geschrokken zijn!
Als het inderdaad ernstige reflux blijkt te zijn, wat kunnen ze daar aan doen?

Heel erg veel sterkte toegewenst, hopelijk gaat het snel weer wat beter met jullie kleine meiske!

Groetjes Linda (mama van 3 imiddels)

Hallo,

Nou ik hoop van harte dat het snel weer beter gaat met jullie kleine meisje, en hopelijk is het reflux er zijn goede behandelingsmethodes voor ik ben zelf gastritus patient ook reflux maar in een andere vorm en weet als groot mens dat dit zeer vervelend en pijnlijk op sommige momenten kan  zijn,   dus laat staan voor zo,n klein poppetje veel sterkte.

sterkte en groetjes bianca

ik wil jullie heel veel sterkte toewensen en ik hoop dat het snel beter gaat met mette

veel liefs ikjes

Hoi Ing,

wat vervelend dat je dochter is opgenomen. Wat fijn dat je lekker bij haar kan blijven. Ik wil jullie dan ook heel veel sterkte wensen en hoop voor jullie dat jullie snel duidelijkheid hebben en vlug weer naar huis kunnen.

Groetjes van Marloes

hoi inge,he bah wat een nare situatie,jullie zullen flink geschrokken zijn zeg!ik wens jullie veel sterkte toe.
groetjes petra mv anouk

Hoi Ing,

Las net je berichtje en wil je/jullie even heel erg veel sterkte toe wensen. Dat ze maar snel weten wat er met Mette aan de hand is.

Nogmaals   heel veel sterkte.
Groetjes,
Floor

Lieve Inge,

Heel veel sterkte de komende tijd!! dat zal je zeker nodig hebben!
Ik weet helemaal hoe je je voelt, Mede omdat Kyra sinds gisteravond ook weer in het ziekenhuis ligt. Niet ernstig ofzo maar ze heeft weer elke dag verhoging en ze willen haar daar houden voor observatie. Maar genoeg over mijn meisje!!
Waarschijnlijk heb je dit advies al van een paar mensen in het ziekenhuis gekregen, maar neem af en toe (dus een paar keer per dag) even de tijd voor jezelf. Ga even naar buiten... haal een frisse neus of ga even wat anders doen anders word je echt gek van jezelf. Je kan weinig voor je meisje doen en je moet zelf ook ontspannen... als jij gespannen bent merkt Mette dit!! Ik hoop voor je dat ze snel wat vinden en dat ze weer lekker snel naar huis mag!! Een week in het ziekenhuis is lang.......

Veel liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan