Mette voor het eerst naar de pz morgen

Hallo dames,

Morgen is het zover. Mette gaat voor het eerst naar de pz. Ik denk dat het wel goed zal gaan maar toch vind ik het eng hoor. Ik weet niet hoe ze gaat reageren als ik weg ga. Zijn jullie er de eerste keer de hele ochtend bij gebleven of weggegaan en zo ja na hoeveel tijd dan?

gr.Ing

Hai,Jesse is dus vadaag voor het eerst geweest, zie topic hier boven. Ik was gister ook wat nerveus, hihi.
Nergens voor nodig, want hij vond het super.

gr Linda

Hey,

Ik heb heel makkelijk praten. Sam ging met 13 weken en Dani met 10 weken al naar eht KDV. Ze zijn alletwee helemaal niet eenkennig en lachen naar iedereen. Ik breng ze, praat even bij over hoe ze geslapen hebben en dan ga ik weer.

Hoop dat jij het morgen net zo makkelijk hebt als ik.

Succes

Groetjes Patries

Tja, vaak is het wel zo dat als mama de hoek om is, het huilen ook over is.

Maarrrrrrrrrr, ik weet hoe moeilijk het is om weg te gaan. Sinds Eline naar de peutergroep is (van 2-4 jaar) gaat ze al huilen zodra ze het gebouw ziet vanaf de fiets. En maandag bleef ze schreeuwen en aan mijn broekspijp hangen. Dus hier helemaal geen happy de pappy kind die je zo wegbrengt. Ik fietste weg, toen hoorde ik haar nog brullen. Maar toen ik een half uur erna belde, bleek dat maar heel even geduurd te hebben. Helaas huilt ze ook zo erg als mijn ouders oppassen en mijn man en ik gaan weg. Maar mijn ouders ziet ze niet zo vaak. Mijn schoonouders ziet ze wel vaak, en daar huilt ze sinds een paar maanden niet meer als we weggaan.

Maar ik zou het gewoon even vragen of je erbij mag blijven, of wel meer ouders dit doen.

Succes hoor, het is weer een stapje van loslaten....

Hoi dames,

Het is erg meegevallen! Ik mocht gewoon de hele ochtend blijven als ik dat wilde dus ik heb Jens naar oma gebracht zodat ik alle tijd had. Uiteindelijk was het helemaal niet nodig. Ze moest even wennen maar ging al vrij snel lekker meespelen met alle kindjes en al het nieuwe speelgoed had ook mega aantrekkingkracht. Ze kwam nog wel regelmatig even kijken of ik er was maar na een uurtje was dit ook over dus toen ben ik gegaan. Ze zwaaide nog even naar me op de arm van de juffrouw en weg was ze weer. Toen ik haar kwam halen had ze nog helemaal geen zin om naar huis te gaan. De juf zei wel dat het alsnog een keer brullen kan worden als ze eenmaal gewend is omdat het nieuwe er dan af is maar vooralsnog was dit een goede start.

gr.Ing

Lekker dat het allemaal zo goed gegaan is.
Dan zit je thuis ook met een goed gevoel.
Het lijkt me zo vreselijk om een huilend kind achter te laten.
Afwachten maar of het zo goed blijft gaan.

Groetjes Marianne

o ik zie dat ze al geweest is en dat het SUPER goed is gegaan.
raar miste net een heel stuk tekst van het forum?????????????????????
maar goed

ben er blij om dat het goed is gegaan

groetjes xxmoekje

Terug
Bovenaan