Mette weer thuis en een foto!

A

Anoniem

Guest
Afgelopen donderdag is Mette weer thuis gekomen uit het ziekenhuis. Uitslag: reflux! Balen natuurlijk want ze heeft er goed veel last van evenals van haar darmpjes die ook nog steeds muiten dus veel huilen en een hoop onrust hier. We proberen er een strak ritme in te houden maar het valt niet mee momenteel. Slaapt ze net en dan schrikt ze wakker van de krampen. Hopenlijk wordt het snel beter. We zijn in ieder geval weer thuis!

De Quinny zap waar ik pas een vraag over had hebben we trouwens gekocht! In de kleur Forest (legergroen). Erg stoer ding. Ik gebruik het onderstel nu voor de kleine uitstapjes omdat Mette zoveel mogelijk rechtop moet zitten ivm de reflux. Normaal wandelde ik nooit met de maxi cosi maar nu is het dus even een oplossing.

Ik heb eindelijk door hoe ik hier een foto kan plaatsen dus hier is ze dan! een van in het ziekenhuis en  2 van thuis!

x ing

hi inge

wat een scheetje zeg. gelukkig dat jullie weer lekker allemaal thuis zijn en dat het goed gaat zeg. was we spannend weer.
veel plezier met zijn alle

groetjes angela

hallo inge,
ijn dat ze weer thuis is! hopelijk gaat het vanaf nu weer beter voor jullie, jullie hebben wel genoeg ellende gehad nu.

groetjes martine

Hoi Inge,

Fijn dat ze weer thuis is!!!
Wat een leuke foto's ook, een  prachtig  meisje!

Groetjes, Bianca

Hoi Ing,
Heb steeds meegelezen met jullie en heb echt met jullie te doen hoor, keer op keer is er weer wat, hoop voor jullie dat Mette zich gauw beter voelt en dat er voor jullie een rustigere periode komt(voor zover dat kan met een baby,maar je weet wel wat ik bedoel)
Veel sterkte, en oh ja, jullie dochter is een plaatje!!!

Ach, wat sneu om te zien, zo'n klein hoopje in zo'n ziekenhuis bed, maar gelukkig is ze weer thuis.

Ja, balen van de reflux... in ieder geval weten jullie nu wel wat het is en kunnen ze er iets tegen (proberen te) doen. Ik hoop voor je dat de krampen en ander ellende snel over is. Jullie hebben al genoeg meegemaakt.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan