A
Anoniem
Guest
Afgelopen donderdag is Mette weer thuis gekomen uit het ziekenhuis. Uitslag: reflux! Balen natuurlijk want ze heeft er goed veel last van evenals van haar darmpjes die ook nog steeds muiten dus veel huilen en een hoop onrust hier. We proberen er een strak ritme in te houden maar het valt niet mee momenteel. Slaapt ze net en dan schrikt ze wakker van de krampen. Hopenlijk wordt het snel beter. We zijn in ieder geval weer thuis!
De Quinny zap waar ik pas een vraag over had hebben we trouwens gekocht! In de kleur Forest (legergroen). Erg stoer ding. Ik gebruik het onderstel nu voor de kleine uitstapjes omdat Mette zoveel mogelijk rechtop moet zitten ivm de reflux. Normaal wandelde ik nooit met de maxi cosi maar nu is het dus even een oplossing.
Ik heb eindelijk door hoe ik hier een foto kan plaatsen dus hier is ze dan! een van in het ziekenhuis en 2 van thuis!
x ing
De Quinny zap waar ik pas een vraag over had hebben we trouwens gekocht! In de kleur Forest (legergroen). Erg stoer ding. Ik gebruik het onderstel nu voor de kleine uitstapjes omdat Mette zoveel mogelijk rechtop moet zitten ivm de reflux. Normaal wandelde ik nooit met de maxi cosi maar nu is het dus even een oplossing.
Ik heb eindelijk door hoe ik hier een foto kan plaatsen dus hier is ze dan! een van in het ziekenhuis en 2 van thuis!
x ing