meubels beschilderen, wie heeft tips??

Hallo (creatieve) mama's en papa's,

Ik heb voor mijn dochter een mooie (onbehandelde) kast gekocht bij ikea en nu wil ik daar mooie plaatjes op schilderen, maar omdat ik niet erg  creatief ben wil ik vragen of iemand weet waar ik leuke plaatjes en ideeen kan vinden. Mijn dochter is 2,5. Dus geen nijntje meer bijv. maar  misschien leuke dieren of poppetjes ofzo. (geen roze met prinsesjes, want haar kamer heeft groen/oranje/geel gestreept behang namelijk!)  
(Ik wil dat graag zelf erop schilderen)  

groetjes van een niet creatieve mama.
 
Hallo,

Misschien zou je eens kunnen kijken op www.marktplaats.nl daar heb ik namelijk wel eens advertenties zien staan voor het beschilderen van meubels.
Het maakte daar ook niet uit wat je op de meubels wilde hebben.

Succes met zoeken.
Groetjes mammajesse (04-10-04)
 
Hallo
ik heb voor mijn zoontje laatst een beschilderd tafeltje gekocht ia www.hetkleinepaleis.nl
ook op www.houtenstijl.nl staan wel leuke voorbeeldjes. Ik zou zeggen neem er eens een kijkje. Succes ermee.
Groetjes Jeanette
 
Je kan ook iets met vormen doen, bijvoorbeeld: rechthoeken, cirkels, randjes andere kleur, elke plank een andere kleur of juist lekker rustig houden en white wash schilderen.
Met een paar geverfde (magnetische-) metalen latjes monteren met een schroefje. Tekeningen en kunstwerken kunnen dan met een magneetje op de kast. Het kan ook met magneet-verf, maar het schijnt dat je erg veel lagen moet schilderen om het voldoende magnetisch te laten worden.

Veel succes met je creatieve bui!
 
Terug
Bovenaan