Meubeltjes worden bezorgd!!

Vandaag contact gehad met de Bq twinkel en ze komen de meubels 15 september al brengen!!
Dit is 2 weken eerder dan gepland, ze zouden eigenlijk eind september komen.
Het kon wel later, maar dan zou het gelijk een maand later zijn omdat ze maar een keer per maand in deze regio rijden.
Dan zou het dus half oktober worden.
Toch maar voor 15 september gegaan.
Hoop dat wij alles 15 september af hebben zodat de spullen gelijk naar de babykamer kunnen, anders staat alles een beetje overal door het huis, totdat onze zoon verhuist is naar boven.
Hoop dat we het gaan redden, en anders zien we het wel weer.

Ff een korte update van mij!!

Groetjes Mar

O leuk hè die meubeltjes. De kast van onze oudste komt as donderdag. Zaterdag gaan we zijn oude kast naar de babykamer verhuizen. De commode blijft nog even bij de oudste staan totdat opa zijn grote bed afheeft. Hoop dat dat snel klaar is. Wil de oudste (26 maanden) uiterlijk in oktober in zijn grote bed hebben.

Hopen dat jullie de babykamer voor 15 sept af hebben, moeten jullie nog veel doen?

Liefs Danielle

Leuk dat de meubeltjes komen!
Bij ons komen ze de 21e zo'n zin in..
Volgens mij ga ik iedere dag een paar keer kijken :)

Succes met het afmaken, hoop dat jullie op tijd klaar zullen zijn!

Groetjes Kim

als de zolder af is kan onze zoon naar boven gaan verhuizen.
Als zijn kamer dan leeg is kunnen wij de kamer gaan klaarmaken voor de baby.
Gelukkig zijn de muren al geverfd in de slaapkamer van onze zoon dus het is een kwestie van inrichten en aankleden.
Als we het niet redden voor de 15e dan zetten wij de spullen even bij ons in de slaapkamer neer, tot onze zoon verhuist is.
Aangezien het toch al een chaos is bij ons boven, maakt dat dan ook niet meer uit hahaha.

Hou jullie op de hoogte.

@Kim spannend hè
Zal het wel lezen over een paar weken, ben benieuwd!!

Groetjesss mar

Terug
Bovenaan