Meubilair kinderkamer

Hee hoi!
Mijn dreumes, baby mag ik niet meer zeggen nu hij 4 weken geleden 1 is geworden, laat zich niet meer liggend verschonen. Halleluja voor de luierbroekjes!!
Mijn vraag aan jullie: hoelang hebben jullie de commode laten staan? Bij ons wordt hij in principe niet meer gebruikt, alleen voor kleding in te leggen. Ik sta op het punt om te zeggen; joe, naar zolder ermee! Wat is jullie ervaring?
 
Ik gebruik heb zelf als oplag voor de luiers verzorgingspullen. Vanaf 6 maanden gebruiken wij geen comode omdat hjj steeds draaie en alles wilde pakken. Nu is hij 10 maanden in verschoon hem gewoon op de bank.
 
Als je hem zat bent, kan hij weg toch? Is zo verschillend. Ik gebruik hem wel nog dagelijks voor onze dochter van 21 maanden en nu ook weer voor baby twee.
 
Hier 2 meiden van 3.5 en 22 maanden. We hebben de commode mog staan, maar vooral voor opslag van luiers, sokken, ondergoed en rompers. En na het douchen gebruiken we 'm om de kids hun pyjama's aan te doen. Verder gebruiken we 'm niet, overdag verschoon ik altijd beneden. Maar als opslag en voor na het douchen vind ik het toch wel handig en hij staat me niet in de weg. Maar als je 'm beu bent, is het makkelijk he. Dan lekker weg ermee!
 
Hier een zoon van 15 maanden en hij wordt hier nog gebruikt na ieder slaapje (dan gaat liggend verschonen/ontkleden voor het potje nog redelijk goed omdat hij dan nog vrij rustig is) en voor de nacht, mede ook omdat op de grond verschonen niet beter gaat (denk aan poep uit de speelmat wassen als hij 'ontsnapt'...) en als hij speelt in zn kamer is het een mooie plek om de luieremmer en z'n potje buiten zijn bereik weg te zetten. Maar als je hem niet gebruikt en de ruimte op een andere manier beter kan benutten, dan zou ik vooral zorgen dat je de ruimte weer terugkrijgt. ;)
 
Dochter 2jaar 10 maanden en nog steeds commode. Vind het fijn dat ik nu ik zwanger ben van 2e gewoon op hoogte kan aankleden en verschonen. Ze klimt er zelf op.
 
Hier staat hij ook nog (zoon is nu 20mnd). We verschonen hem nu af en toe staand omdat hij tegenwoordig zo onrustig is. Maar hoe doen jullie dat dan met een poepluier?
 
Hee hoi! We gebruiken tegenwoordig de broekjes van pampers. I-de-aal!!! Die scheur je aan de zijkant kapot en vangt de poep heel makkelijk op doordat de luier als het ware naar beneden valt. We verzorgen hem nu staand. Nog altijd topsport, maar wel veel fijner als op de commode.
 
Terug
Bovenaan