@ Mevanne

Hoi Mevanne,

Sterkte vandaag in het ziekenhuis en ik hoop dat jullie nieuws krijgen waar je wat aan hebt!
Ik heb het al eerder gezegd, maar nogmaals sterkte met het nemen van de beslissingen.

Jenny

.

Dank jullie voor jullie lieve woorden. Wij zijn even stil de komende dagen. Vrijdag was heel goed en fijn. Uitgebreid onderzoek gehad, en wederom goeie gesprekken met een psycholoog. Onze zoon was goed gegroeid, maar zo ook zijn nekplooi, nu 7,4 mm. In zijn hart zitten een aantal gaatjes. Gelukkig zijn die niet levensbedreigend. Zijn nekplooi is dat wel. Het kan een te grote belasting worden voor zijn hart en zijn lichaam doen vollopen.
Wij zijn nu samen, mijn man en ik
en zijn rustig.
wij hebben een keuze gemaakt.
Maar daar moeten we zelf nog goed aan wennen.
Ik zal jullie schrijven, als alles bezonken is.
Maar nogmaals dank voor jullie steun en medeleven.
Het helpt enorm. Ook al jullie verschillende en eerlijke visies op onze keuze, want het maakt het voor ons nog inzichtelijker; wat de dualiteit van dit duivelse dilemma is. Er is niet 1 antwoord. Er is geen goed of fout.
Wij houden intens van ons mooie kleine bewegelijke mannetje.
Een fijne kerst

liefs Mevanne

Wat heb je dat weer mooi omschreven.. Wat onwerkelijk zo met deze kerstdagen, het feest van de geboorte van een nieuw leven en nu ... Jullie die een beslissing moeten maken en waarschijnlijk ook hebben gemaakt. Wat moeilijk zal dit zijn..
Ik leef met jullie mee en denk aan jullie..

Wat moelijk is het voor jullie.
Vind het knap hoe je de woorden kan vinden om te schrijven, petje af.
Het is zoals je zegt er is geen goed of fout antwoord. Dat jullie nu een keuze hebben gemaakt vind ik knap maar moet idd, en wat jullie ook doen het zal goed zijn!!1
Wens jullie veel sterkte met alles!!!

lieve mevanne,
wat hebben jullie het toch verschrikkelijk! in mijn ogen is er alleen een goede beslissing, die wie jullie gemaakt hebben! jullie hebben er heel goed over nagedacht en de keuze met zoveel liefde voor jullie kindje gemaakt. Wat die ook mag zijn, jullie doen wat jullie het beste lijkt voor jullie kindje, dat kan toch nooit fout zijn?
heel veel sterkte, we denken aan jullie!
dikke knuffel!

Lieve Mevanne en ook je partner
Ik moest de kerst vaak aan jullie denken.
Als ik je stukje lees lopen de tranen over wangen wat schrijf jij mooi vanuit je hart...
Ik weet zeker dat de keus die jullie maken wel overwogen en met heel heel veel liefde is/wordt gemaakt!!!
Ik kan helaas de woorden niet vinden die ik zou willen zeggen en daarom zeg ik ....heel heel veel stekte!!!

Terug
Bovenaan