mexicaanse griep...pff wordt er gek van!

nou dames..
ik ga het er toch maar opgooien Want ik wordt er nu wel zo ziek van al dat gedoe rondom die griep!
moeten we hierover bezig blijven ? als je kiest voor die prik dan haal je hem..en zo niet..dan ook goed maar als ik sommige meningen lees dan komt het zo over van als je hem gaat halen ben je niet goed wijs en andersom ook natuurlijk! We weten inmiddels dat de media lekker van overdrijven houdt en dat ze het geweldig vinden om mensen goed gek te maken ermee!
laten we gewoon gaan genieten van zwangere buiken en we zien uiteindelijk wel wie een goede keus heeft gemaakt en wie niet.

groetjes kim

Zeker een goed idee. Niemand kan garanties bieden dus neem en beslissing en zeik er verder niet over. En als je er toch over door wilt leuteren, antwooordt dan op een bestaand topic alsjeblieft.

iedereen zijn eigen ding maar ik word er ook zwaar gestoord van!!!!
het neemt het hele zwangerschap in beslag.
ik heb mijn beslissing genomen en dar houdt het mee op.

Hoi,

Jammer dat er hier zo'n negatieve toon hangt. Het is logisch lijkt me, dat je juist zo'n plek uitzoekt om hierover te praten. Aangezien we hier allemaal in hetzelfde schuitje zitten. In het dagelijkse leven wordt je continu geconfronteerd met verhalen over de mexicaanse griep en iedereen weet dat wij als zwangere vrouwen in de risicogroep zitten. Er wordt tegenover mij door veel mensen over dit onderwerp begonnen, juist omdat ik zwanger ben.

Door op deze manier topics te plaatsen denk ik dat het het nut van zo'n site voorbij gaat. Ik denk dat het bepaalde dames stopt hun mening te uiten.
Dat is vast niet de bedoeling geweest, maar goed.

Ik zelf vind het ook een lastig topic, maar dat betekent volgens mij niet dat we er niet over moeten praten. Ik ben het er wel mee eens dat je een beslissing moet maken voor jezelf, maar is het niet alleen maar menselijk om dan nog af en toe eens te twijfelen... En is het dan niet juist prettig om op zwanger.nl je gevoelens te delen met dames die in hetzelfde schuitje zitten...

Groeten Linda

Terug
Bovenaan