Meyco hydrofiele luiers

<p>Hey iemand ervaring met de hydrofiele luiers van meyco?????</p><p>of andere goede?????</p><p>en hoeveel hadden jullie er van welke maat?</p><p>thanx alvast?</p>

Jollein en done by deer hebben doeken die niet zo kreuken, dus die kan ik aanraden. Niet van die goedkope nemen, die zijn vaak ruw en te dun. En ik heb ook een doek van bamboe, das helemaal geweldig, zo zacht. Ik heb er zeker 10 70x70 en 3 grote van 120x120. Maar mijn dochter spuugde nooit, dus voor mij was dat zat. Maargoed je hebt zo nieuwe besteld toch? Je legt ze vaak op t hoofdeind in de wieg en kinderwagen om spuugjes op te vangen, maar natuurlijk ook voor afdrogen, boertjes, onder je verschoonkussen, naja zat functies dus. 

Ik hoor van al mijn vriendinnen met kinderen dat die van Hema heel fijn zijn en niet krimpen in de was/ droger. Je hebt ze in het wit en met leuke motiefjes. Duur zijn ze ook niet.

Meyco is goede kwaliteit. Ik heb ook die van HEMA, die zijn het beste. Zijn dik en kreuken niet. Ik heb ook paar van Primark die zijn heel dun en vind ik ook fijn met afdrogen. Zeeman is ook goed!
Je kan niet genoeg hydrofielen hebben is mijn mening. Ik heb er zeker 20 en van verschillende merken en van verschillende diktes. 

Meyco is goede kwaliteit. Ik heb ook die van HEMA, die zijn het beste. Zijn dik en kreuken niet. Ik heb ook paar van Primark die zijn heel dun en vind ik ook fijn met afdrogen. Zeeman is ook goed!
Je kan niet genoeg hydrofielen hebben is mijn mening. Ik heb er zeker 20 en van verschillende merken en van verschillende diktes. 

Ik heb ze van de Hema. Heb ze nu 9 maand in gebruik en ze zien er nog hartstikke goed uit. Doe ze in de droger en zijn dan altijd heerlijk zacht. Kreuken niet en blijven mooi.
Die van Jollein ben ik juist niet tevreden over. Die krijgen ineens een andere vorm en zijn heel lelijk geworden.
Van Kleine Keutel heb ik grote hydrofiel doeken en die zijn en blijven ook super mooi. 
Ik heb denk ik wel minstens 30 hydrofiele doeken en 5 xxl doeken

Terug
Bovenaan