mezelf even voorstellen

hoi meiden, allereerst gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen, de eerste spannende tijd breekt aan.
Ik zal wat over mezelf vertellen ik ben moeder van een zoon die toch echt alweer 9 jaar is (wat vliegt de tijd). Ben 33 jaar en nu tot mijn grote blijdschap weer zwanger. Heb 4 maanden geleden een miskraam gehad in de 11 de week, dat was natuurlijk vreselijk je denk dat je de eerste drie maanden bijna heb gehad,
Maar goed nu dus weer positief getest en super blij maar ook zeer zeker heeeeeeel spannend. Ik zal blij zijn als de eerste drie maanden nu echt voorbij zijn. Als het goed is ben ik 22 september uitgerekent. Iedereen een hele fijne zwangerschap toegewenst,
Groetjes

Welkom!!! Ik heb zelf ook grote dochters..(8, 6, 3)
Nou ja die van 3 doet als of ze 8 is ;-)
Wel leuk , want zo beleven ze de zwangerschap en hun aankomend broertje of zusje heel erg goed, en kunnen ze straks een beetje helpen!

dank jullie voor de reacties, en ja marinde ik vind het ook zalig dat m'n zoon (die is op 16 sept jarig) dan al 10 jaar zal zijn, wij hebben gewoon nooit eerder het gevoel gehad voor een tweede. Nu is dat gevoel wel heeel sterk aanwezig en ben ik blij dat het ons ook gegund is om zwanger te raken:)

Terug
Bovenaan