mezelf gek maken

Hi,

Ik ben na mijn miskraam op 17-07-04 weer ongi geworden. Elke dag braaf de maybe baby gebruikt maar ik denk dat ik mezelf een beetje gek zit te maken. Ik heb namelijk geen varens kunnen ontdekken tot op de dag van vandaag. Ben dus bang dat er daardoor gewoon geen eisprong geweest is. Wel frustrerend hoor dat je het doordat je zo graag wil, zelf verpest. Moet rond de 15e weer ongi worden. ik hoop dat het volgende maand beter gaat.
Heeft één jullie dat weleens meegemaakt dat de eisprong uitbleef?

Groetjes, bons

Hoi Bons,

Het kan niet dat je eisprong uit blijft omdat je er teveel mee bezig bent. Wel kan het zo zijn dat je niet zwanger wordt omdat je er teveel mee bezig bent dus dat je nu geen eisprong hebt gehad, ligt niet aan het feit dat je de MB dagelijks gebruikt. Na een mk kan het voorkomen dat je de eerste 2 of 3 cyclussen geen eispong hebt, dit komt vaak voor. Succes volgende maand!

Groetjes Ina

Lieve Bons,
Ik heb ongeveer hetzelfde als jij...ben na mijn miskraam na 31 dagen ongesteld geworden(normaal 28 dagen) en nu heb ik het idee dat ik geen eisprong heb gehad....ik heb ovulatietesten gedaan van CB maar die gaven niks aan...nu kan het zijn dat mijn eisprong deze maand gewoon later was....ik weet het ook niet meer. Ik zit nu al op 33 dagen en wacht het nog maar af. Heb dinsdag een test gedaan en die gaf aan dat ik niet zwanger ben...dus of ik wordt binnenkort ongi of de test geeft over een week WEL aan dat ik zwanger ben.
Ik weet wat je voelt,je wordt er soms bijna gek van he....het maakt je zo onzeker..
Maar we moeten gewoon heel veel geduld hebben en regelmatig klussen ....
Succes ermee en ik hoor het wel van je..
Liefs Esther

Lieve Bons, het kan inderdaad zo zijn dat je de eerste maanden geen eisprong hebt dus ik denk niet dat het aan de maybe baby ligt. Ik duim voor je dat je deze maand wel je eisprong hebt!

Groetjes F.

Terug
Bovenaan