Mezelf soms kwijt zijn

Ik ben moeder van 3 prachtige zoons. 1 van 3 1/2 jaar en een tweeling van 2 jaar.
Ik voel me soms zo schuldig,omdat ik soms zo kribbig kan doen.
Ze kunnen elkaar echt in de haren vliegen en dingen doen ze gewoon absoluut mogen.
De oudste vd tweeling is bijvoorbeeld een echte huilerd, als hij zo'n huil/driftbui heeft leg ik hem vaak in zn bed, zodat hij daar kan afkoelen.
Vooral na de bevalling vd tweeling, heb ik soms het gevoel dat ik mezelf niet meer ben.
Best heel moeilijk hoor
Herkent iemand mss dit?
Ik ben in ieder geval al blij dat ik mn verhaal kwijt kan
 
hoi,

hier nog een die dat gevoel kent. ook al heb ik alleen een dochtertje van ander half.

wat ik me afvraag is of je ook werkt of ben je huismoeder? niet dat ik daar is op tegen heb hoor, waar ik daar mee heen wil is, heb je tijd voor jezelf. dan bedoel ik echt voor JEZELF.
tot een paar weken geleden nam ik geen tijd voor mezelf.
ik was de hele dag met me kleine meid bezig en als ze op bed lag deed ik de huishouding en smiddags werkte ik 2 uurtje in de schoonmaak en als ik thuis kwam was het eten kleine meid douche en naar bed brengen en dan was me man er die aandacht wilde.
ik ben dan ook 5 weken geleden lichamelijk als geestelijk ingestort. sindsdien neem ik tijd voor mezelf.
ik stuur mijn man op zaterdag ochtend met de kleine meid naar de winkel zodat ik ff kan ademhalen, of vrijdag avond ga ik alleen ff naar de stad etalage shoppen.
soms breng ik haar ff naar me schoonouders onder het mon van dat ik een afspraak heb zodat ik ff wat voor me zelf kan doen.
sinds ik dat doe ben ik minder kribbig en is de kleine meid ook een stuk rustiger.
de kinderen reageren op hoe jij je voeld, dat voelen ze haarfijn aan ookal probeer je het te verbergen.

ik kan je dus aanraden om echt tijd voor jezelf te nemen, want jij bent ook belangrijk.
succes
 
Terug
Bovenaan