Michael geboren!!

Hallootjes,

onze zoon michael is geboren naar een hele zware bevalling. hij weegt 3800 gram en doet het goed na een moeilijke start. we zijn weer thuis uit het ziekenhuis en we gaan nu lekker genieten!! Maar voor ons geen 3de kindje meer, tis klaar nu na deze bevalling....wat een ramp, maar oke, cliche maar waar, ons menneke is natuurlijk de mooiste hahahhha

iedereen die al bevallen is en die ik nog niet heb gefeliciteerrd, natuurlijk PROFICIAT!! geniet ervan en heel veel geluk!!

iedereen die nog wachtende is en nog 'moet' natuurlijk veel succes en hopelijk een betere bevalling dan mij en een prachtige beeb!! heel veel succes allemaal,

liefs sweety

Hey Sweety,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Michael! Alle liefde, geluk en gezondheid gewenst voor jullie 4-tjes. Geniet lekker van je kraamtijd. Mijn kraamtijd zit er inmiddels op en 't is toch wel weer wennen hoor om alles weer zelf te moeten doen.

Liefs,

Mama van Milan (10 dgn)

Hey lieverd!

Nogmaals van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje,meis!

Ben blij dat jullie weer thuis zijn en dat alles goed gaat,hoop dat je je nu weer wat beter voelt na zo n zware bevalling.

Hoe vind Justin de baby?Hoe gaat hij ermee om dat Michael er opeens is?

Ik vind Michael echt een hele mooie naam ;-))))))

Lief,geniet van de kraamtijd,laat je lekker vertroetelen dat heb je zeker verdient!

We spreken elkaar!

dikke knufffff Caro

hoi van harte gefeliciteerd met jullie zoon.hopelijk kun je de bevalling snel achter je laten en heerlijk gaan genieten met jullie allen.groetjes patries(39+6dag)

Terug
Bovenaan