Mick alles oke

hoi mick

was benieuwd hoe het met je verhaal over het progesteron was afgelopen. Was het toch oke (hoop hoop) Of gaan ze er wat aan doen om de waardes hoger te krijgen?
Hopelijk gaat het allemaal helemaal goed  en heb je goed nieuws...

groetjes rozemarijn

Heee Rozemarijn,

Wat lief dat je zo met mij meeleefd, weet pas tien juni meer, dus nog twee weekjes wachten, ik verwacht dat het toch hormonen slikken gaat worden, ik vind het zo knap van jou en van alle andere meiden dat ze hormonen aan het spuiten zijn, heb daar echt heel veel bewondering voor. Alles goed met jou, vrijdag weet je toch meer he wat de eitjes betreft  hoop zo dat ze flink groeien deze week..

lfs Mick

Hoi mick

Vrijdag moet ik terug komen dat klopt. En ik ben echt een beetje zenuwachtig
Ik droom van halve eitjes echt om gek van te worden. Mijn moeder droomt van hele vooral van tweeling eitjes dus daar gaan we dan maar vanuit....
10 juni dat is nog heel even wachten maar wachten op uitslagen duurt altijd veelste lang... Eigenlijk bestaat het hele proces volgens mij nog het meest uit wachten...
Wat zullen we een geduld opbouwen (of juist helemaal niet)

laat horen hoe het vrijdag was.

liefs rozemarijn

Heee Mick,

Zo grappig dat je telkens zegt dat je ons zo dapper vind mbt het spuiten van hormonen.
Ik hoop niet dat jij dat ook hoeft te ondergaan (of wel natuurlijk mocht dat resultaten boeken) maar ook jij kan het dan hoor!

Wacht maar rustig af tot 10 juni (ik zal heel hard duimen) en misschien moet je dan ook wel wat slikken of spuiten. Maar............het is te doen hoor. Het is het idee alleen maar.
Pijn doet t niet.
Nou ja heb nu wel steken in mijn buik zo nu en dan.
Maar dat zal er wel bij horen!

Zit op mijn werk dus ga weer ff snel verder

Spreek je nog

Knuffel

Cynthia

Heeee Rozemarijn,

Ik zal zeker aan je denken a.s. vrijdag, ik hoop zo dat het twee goede eitjes zullen zijn, why not een tweeling, ik zat vanmiddag met twee vriendinnetjes op het terras, en we hadden alledrie een babietje vast, want zij is vorig jaar bevallen van een drieling, zwanger geworden via ivf, ze zei vanmiddag nog dat ik nooit mag denken dat het niet gaat lukken want dat vond zij verspilde energie, dat heeft zij ook gedacht en nu zei ze moet je me nu zien nu heb ik er drie.. Dus daarom Rozemarijn bij jou gaat het ook goed komen, kan me voorstellen dat je nu een beetje zenuwachtig bent, je mamma heeft gelijk ik geloof in intuitie als zij dat voelt dan is dat ook gewoon zo, luister maar naar je mamma, mamma's hebben meestal gelijk. Ik zal zeker aan je denken, en ik kijk vrijdag wel even of je een mailtje achter hebt gelaten op het forum ok. Ik zal er niet zo vaak zijn, want mijn kleine meid wordt vrijdag 27 mei vijf jaar..

liefs Mick

Heeeee Cynt,

Ik vind het echt helemaal geweldig dat hier iedereen er zo goed mee bezig is, dus ook dat hormoon spuiten, ik weet dat als ik moet doen dat ik het best wel heel eng zal vinden, maar goed als jij en al die andere meiden het kunnen je hebt gelijk dan kan ik het ook, maar goed het blijft eng, ik weet niet wat het is, hoop gewoon zo dat ik alleen maar clomit hoef in te nemen en dat het dan allemaal goed komt , maar goed idd eerst even afwachten tot de tien de niet te vroeg conclusies trekken de gyn zal wel beslissen wat er dan gaat gebeuren. Hoop dat jij je nu weer wat beter voelt en dat die buikkrampen nu weg blijven. Geniet lekker van het mooie weer, en maak er een paar goede dagen van, vrijdag ben jij toch vrij?? Dan  kan je ook lekker van het weer genieten, ik ben vrij deze week, a.s. vrijdag de verjaardag vieren van onze kleine meid, we hebben er heel veel zin in, wordt een leuke dag.

lfs en knuf terug van mij

Hoi mick

Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter maak er een mooie dag van aan het weer zal het als het goed is niet liggen!
Ik laat vrijdag een berichtje achter hopelijk een met een hele groote glimlach...

groetjes rozemarijn

Terug
Bovenaan