Mick Ayrton is dr uut!

Dag dames!
Hij is eruit hoor, megababy!
Mick Ayrton is na inleiden geboren op 22 mei om 16:41u.
Hij woog 4410 gram, nu nog iets meer dan acht pond, prima!
Geen suikergedoe meer.
Wel een sterrenkijker die een flinke draai moest maken mbv de vacuumpomp.

Nou, ik ben kapot van deze nachten, ik ga weer chillen.
Topsport dit....

Natalie, Mick en Mike

He Natalie,

Gefeliciteerd hoor met de geboorte van Mick! Jeetje wat een flinkerd zeg, kan me voorstellen dat je even wat hulp van de vacuum  nodig hebt gehad. Hartstikke knap van je en dat voor een eerste kindje!!!!!!!!
Ik heb al moeite met die mannetjes van mij van rond de 3700 gram.   Topsport is het zeker, de eerste dagen had ik overal enorme  spierpijn. Ga lekker genieten van je kleine ventje, laat je verwennen door de kraamjuf en je man, en doe het rustig aan.

ps is hij vernoemd naar Ayrton Senna de autocoureur?

Groet
Lies

Hi!
Hij is inderdaad vernoemd naar de coureur.
En Mick is van Mick Doohan, de motorrijder...jaja...papa had een hoop invloed.
Ik denk dat Mick lekker op ballet gaat later.

Ik ben gesloopt!!!
Maar iedere dag gaat wat beter.
Nacht moet ik zeggen.
BV loopt, maar heb nu lekker stuwing, fijn..!

Doei doei!
Natalie

He nat,
van harte!
vergelijkbaar verhaal wb   bevalling met mijn eerste, ook zo zwaar, vacuum, sterrekijker en weeenopwekkers (in omgekeerde volgorde natuurlijk!)
lekkere knul dus!! geniet ervan en neem vooral je rust, anders loop je kans op nog weken van kleine en grotere ongemakken (voor jezelf dan)!
sterkte met gebroken nachten stuwing (een hele witte kool -laten- kopen en de bladeren in je bh doen!!)

xx Klarie

Hoi Nathalie,

Nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje. Ik ben nieuw op het forum en dacht ik zal eens kijken of er iemand op 22 mei is geboren. En ja hoor. 22 mei 2009 is ook mijn dochtertje Veerle geboren, om 00.55 uur en ze woog 3245 gram. Is ook aan de flinke kant als je weet dat ze 3,5 week te vroeg is geboren.

Veerle is onze 2e dochter. Sanne is de oudste en die wordt in september 2 jaar. Een hele trotse grote zus.

Hoe gaat het allemaal, heeft Mick al een beetje een ritme en doet hij het verder goed?

Groetjes Ingrid

Terug
Bovenaan