Mick en Floor

Hee meiden,
Jullie schreven dat er iemand die bij de eerste IUI zwanger was geworden. Had de man van deze persoon ook veel te weinig zaad dan want dat is nu ons probleem???
Liefs Inge

Hoi Inge,

Ik weet niet precies wat hun probleem was/is. Ze heeft wel een jaar clomid geslikt. Als je contact met haar wilt, kan ik vragen of je haar mag mailen?

Liefs, Floor.

He Inge,

Klopt bij haar is alles goed, en bij hem was het ook veel te weinig dus hetzelfde als bij jullie.

Ze zijn nu weer bezig geloof ik voor de tweede ook met iui, zij vertelde dat het heel erg mee valt.

Heb haar ook gevraagd voor mezelf dan wat Ki allemaal inhield, en zij vond dat programma ondanks al dat spuiten ook wel meevallen. Maar goed wij hebben nu even besloten om daar niet mee te beginnen zou het toch nog heel leuk vinden als het op de natuurlijke manier zou lukken, maar mijn gyn heeft gezegd als we alsnog willen beginnen dat het dan kan, en dat geeft me ook een goed gevoel.

Verder vind ik het helemaal te gek dat Floor zwanger is geweldig nieuws zo in het weekend, dus wij moeten zeker niet de moedt opgeven Inge, want het is zeker ook voor ons weggelegd.

Liefs, Mick

Hai meiden!
Thanx voor de reactie! Jullie verhalen geven ons weer goede moed! Mijn man heeft het ook gelezen.
Vrijdag had ik het echt even helemaal gehad hoor. Dat mens in het ziekenhuis had me zo'n pijn gedaan dat ik effe geen zin meer had.
Ja tof he dat Floor zwanger is! Ik werd er helemaal blij van!
Liefs Inge

Terug
Bovenaan