Mick en Inge

hoiiiiiii meiden,

Nou ,jullie willen het niet geloven ,ik was zo overtuigd van een meid maar het wordt een JONGEN!!!! hahhahahahaa
Heeft mijn gevoel me ff in de maling genomen zeg hahahaha ,maar we heel erg blij erm,ee natuurlijk al moest ik wel 3 x vragen of ze het wel zeker wist,maar het was overduidelijk te zien!
Daar gaat mijn mooie meisjesnaam ,maar gelukkig hebben we ook een mooie jongensnaam.

=Kheb de roze kleertjes maar even weggehaald,staat zo raar ineens hiohihi.
ik was ook ineens zo gek van roze terwijl ik dat altijd een afschuwelijke kleur heb gevonden,maargoed ff wennen aan het idee nu.

Mijn zoon(13)was er ook bij en was helemaal blij met het bericht,hij ziet nl altijd van die vervelende zusjes bij vriendjes,ach kinderen he,maar hij vond het allemaal zo interessant,hij is ook zo zorgzaam voor me momenteel,zo lief........

Inge,gaat het nog steeds goed???Ik hoop het zo........

En Mick,nog bedankt voor je berichtje op het meiforum,ga maar lekker genieten van het mooie lenteweer oke,je weet maar nooit wat het je brengt!

Volgende week maandag hebben we in het Zhuis de laatste echo,dus wel weer leuk allemaal.
Nou meiden heel veel liefs en hou me op de hoogte!

Liefs
Snoop

Heee lieve Snoopy

Wat geweldig jullie krijgen een jongen wat superrrrrrrr nieuws!!!!!! Het grappige is dat ik ook eerst een meisje in gedachte had bij jullie, maar een jongen is natuurlijk ook helemaal te gek, als het maar gezond is dat is het allerbelangrijkste..

liefs Mickey

Had je het voorgevoel dat het een meisje was of dachten ze dat nav een eerdere echo en bleek dat nu niet zo te zijn?? Lachen!!!!!!!!!!!!!!! Ik kan me helemaal voorstellen dat je zoon blij is met dit nieuws. Een zusje is toch STOM he! Een echt mannengezin dus!! Mamma's worden daar altijd op handen gedragen he!! Wel jammer van het roze spul!! Had je al veel gekocht?

lfs inge

Hoi hoi

nee ik had gelukkig nog niet zoveel gekocht hoor,alleen 2 roze broekjes en 2 pakjes(maar die waren niet nieuw)
Ik heb gewoon altijd gedacht dat het een   meid zou worden,niet vanwege een eerdere echo oid maar gewoon gevoel en ook omdat ik roze ineens zo leuk vind,stom he terwijl ik dat altijd afschuwelijk vond hahhaha

doei doei
Liefs
Snoop

He Snoopy, Mick en Ingrid!!!

Jeetje Snoopy wat leuk dat je een jongen krijgt, maar je was er dus heilig van overtuigd dat je een meid zou krijgen! Ach als het maar gezond is he, en een jongen is meestal een echt mama's kind (leuk toch)

Hoe ver ben je eigenlijk al?

Ja het stond er een beetje vreemd he Dames!
Ik ben druk aan het klussen hahaha echt weer iets voor mij eigenlijk.

Ben nog steeds druk, de muren en plafond zijn wit de lamellen en de overgordijnen zijn schoon en hangen weer, de lampen ook al weer en heb mijn parket in de was gezet (op mijn knieen)

Nu ben ik aan het wachten op mijn meubels, maar hoorde dat het vanmiddag werd en.....................dat niet alles er is.

ik ben dus wederom erg blij zoals jullie snappen.

Ga weer snel verder, aan de rest van mijn huis al erg lang niets gedaan door dit alles en loop erg achter met zo ongeveer alles.

Maar straks kan ik uitgeput in een schone kamer zitten (heerlijk) alleen......................
de bank komt nog niet misschien begin of midden april, dus tot die tijd zit ik gezellig op een tuinstoeltje.

Liefs!

Cynthia

Terug
Bovenaan