Mick, gefeliciteerd met je kleine meid

Hoi Mick,

Ja, Van harte gefeliciteerd!

Dat jullie maar een mooie dag mogen hebb

Geniet ondanks de drukte die zo'n dag ook natuurlijk met zich mee brengt maar met volle teugen van haar.

Liefs,
Cynthia

He lieve Meiden,

Wat super dat jullie er aan gedacht hebben!! Ja ze wordt groot, en wat gaat dat hard, ik geniet vollop van haar en elke periode met haar is echt te gek van babie naar dreumes en nu peuter en straks kleuter. We hebben een hele leuke dag gehad, vanochtend de ouders van manlief plus zus en kindjes, en s'middags met haar lievelingsvriendinnetjes naar de dierentuin geweest, vogels gevoerd, echt lachen, en beren en otters enz gezien, en natuurlijk naar de speeltuin en wat hebben de meiden een lol met elkaar gehad. Mamma is nu moe, mijn ouders zijn net de deur uit, en manlief is de kindjes naar huis aan het brengen, en zo komt mijn beste vriendinnetje nog even een borrel halen. Het was echt een super dag, en hoop dat jullie snel zwanger zullen worden, want dan gaan jullie dat ook allemaal meemaken en ik gun het jullie zo. Toen Isabel de 4 kaarsjes heeft uitgeblazen heb ik ook voor jullie een babietje gewenst. Tot snel maar weer he.

Liefs Mick

Terug
Bovenaan