Mick, hoe is het gegaan???

Heeeee Sjanneke,

Het is heel erg goed gegaan, heb de hele middag liggen slapen, vandaar dat ik nu pas kijk of er een berichtje voor me is achter gelaten, hartstikke lief van je dat je aan me gedacht hebt!! Ze hebben niets gevonden, met de kijkoperatie, heb wel een curretage gehad, en dat laten ze onderzoeken maar de artsassistente zei tegen mij dat het heel positief is dat ze niets hebben gevonden en dat ik helemaal gezond ben, ben heel erg blij met dit nieuws. Vanochtend om kwart voor acht moest ik me melden in het ziekenhuis, kreeg eerst pijnstillers van te voren ook valium en daar werd ik lekker krokkie van, om kwart voor tien naar de ok gebracht en daar kreeg ik de narcose. Om half 1 ben ik weer uit het ziekenhuis gekomen en half twee ben ik lekker gaan slapen. Nu heb ik wel een beetje ongiklachten en ben ik erg moe, maar ik ga veel slapen en uitrusten. De gyn vroeg nog voor de operatie aan me of we nog voor plan a gaan of voor plan b, ik zei meteen plan a begreep eerst niet zo goed wat hij nu bedoelde maar hij bedoelde iui en ivf of dat nog door gaat, natuurlijk ga ik daar nog voor. Hij vroeg dit aan me omdat ik vorig jaar natuurlijk ook op de wachtlijst stond voor ivf en ik heb me er toen van af laten halen, omdat mijn mannetje van de trap was gevallen.

Hoop dat verder alles goed met je gaat, voor jou/jullie zijn het ook spannende dagen, hoop zo dat je straks met goed nieuws komt voor ons. Ik duim voor je dat het raak is!!! Ben nog aan het genieten van de feesten, en hoe gaat het verder met je huisje en met pietje natuurlijk???

knufsufbuffelluvvelteruggulvanmij

He Meis,

Wat een goed nieuws, niets raars gevonden, dus alles ziet er prima uit van binnen.

Nou dan kan je vol goede moed ook aan IUI beginnen meis, enne het valt echt reuze mee hoor. Je zal dan ook wel hormonen moeten gaan spuiten. Als ik t kan kan jij het ook hoor!
Hopelijk hoef je niet totaan IVF te komen maar is het binnen een of twee keer met IUI wel gelukt

Dus de operatie is meegevallen meis?
Geniet er maar lekker van, even helemaal niets doen, lekker slapen en je laten verwennen. Een operatie is een operatie ookal ben je met een paar uur al weer thuis wil het niet zeggen dat je dan ook gelijk weer van alles moet en kan.

Spreek je nog wel

Liefs,

Cynt

Haaai Mick,

Wat een geweldig goed nieuws!!!!!!! Lijkt me een goed gevoel geven dat jullie door kunnen gaan met iui. Misschien gaat het nu ineens heel snel. Dat zou geweldig zijn, ik hoop het zo voor jullie. Zorg je wel goed voor jezelf zoals cynt al zei, het is en blijft een operatie. Lekker laten verwennen nu door je vent en ff bijkomen van al die toestand.
Hier nog steeds alles hetzelfde. Wel klachten in de buik al vanaf het begin van deze week. Vooral ''s nachts lijkt het meer te zeuren, overdag valt het niet waarschijnlijk omdat ik lekker bezig ben. Ik ben dus nog steeds afwachtende maar ga er eigenlijk vanuit dat ik ongi ga worden. Maar je weet het maar nooit. Verder zijn de feesten fantastisch, vanavond lekker de stad in en morgen lekker gek doen met vrienden. Voor mij is het weekend begonnen en ben er blij van. Ik merk toch dat ik stiekem een beetje gespannen ben, is het wel zover of nog niet. Ik weet in ieder geval dat onze tijd zeker al komen. Is het niet deze maand dan volgende maand.

Dikkelpuffeldidaffeldiedop van Sjan

Heee meissie!

Hoe is het nu? Alweer een beetje opgeknapt? Is je klein meid al thuis??
Ik weet dat het al 2 x gezegd is hierboven maar DOE HET RUSTIG AAN!!!!!

Ik denk aan je!
dikke x ing

ps vanochtend even met mijn moeder naar Utrecht geweest. Ik moets even naar de orthopedische stomme schoenenwinkel en dat kon niet wachten. Wel heerlijk even eruit!

Heeee lieve Cynthia, Sjan en Ing,

Daar ben ik weer, wat leuk he dat we straks met z'n allen opgaan voor iui, nu ik straks met iui ga beginnen, en Ing in augustus ook weer op gaat voor iui, gaan we wel gelijk op. Hoop zo voor jou Sjan dat het raak is. Ik blijf voor je duimen ok.

Spannend Cynt dat jij volgende week waarschijnlijk de inseminatie hebt, houd ons op de hoogte ok!!!!!

En lieve Ing onze kleine meid is weer thuis, gisteren heeft manlief haar opgehaald, en ik ben blij dat ze weer thuis is, jammer dat ik alleen helemaal niets mag doen, lig nu toch wel twee dagen, en zou willen dat ik weer helemaal beter ben, moet nog een paar dagen rustig aan doen van mezelf. Ik spreek jullie weer heel snel hier, Sjan ik hoop het echt zo voor jou, je wordt er zeker wel gek van he van dat wachten, we denken allemaal aan jou.. Fijn weekend en spreek jullie weer heel snel ok.

knufsifufilkul van mij

jaa we gaan inderdaad samen op en onze cyclus loopt ook nog aardig gelijk he!!!! Zou een giller zijn zeg als we tegelijk met het goede nieuws kwamen!!!!!!!!!!!!!

Lfs ing

PS geef Isabel nog maar een knuffel voor haar zere teentje!

Heeee Ing,

Dat zou idd echt ontzettend te gek zijn, als we straks tegelijkertijd zwanger zijn, kunnen we dan ook weer lekker door kletsen!! Met Isabel gaat het gelukkig wat beter, ze is weer vrolijk, morgenochtend gaan we naar de wondpoli en dan horen we hoe en wat?? Ik houd je zeker op de hoogte. Gaat het weer wat beter met jou?? Ben je een beetje bijgekomen vanmiddag??

liefs Mickey

Terug
Bovenaan