Heeeee Sjanneke,
Het is heel erg goed gegaan, heb de hele middag liggen slapen, vandaar dat ik nu pas kijk of er een berichtje voor me is achter gelaten, hartstikke lief van je dat je aan me gedacht hebt!! Ze hebben niets gevonden, met de kijkoperatie, heb wel een curretage gehad, en dat laten ze onderzoeken maar de artsassistente zei tegen mij dat het heel positief is dat ze niets hebben gevonden en dat ik helemaal gezond ben, ben heel erg blij met dit nieuws. Vanochtend om kwart voor acht moest ik me melden in het ziekenhuis, kreeg eerst pijnstillers van te voren ook valium en daar werd ik lekker krokkie van, om kwart voor tien naar de ok gebracht en daar kreeg ik de narcose. Om half 1 ben ik weer uit het ziekenhuis gekomen en half twee ben ik lekker gaan slapen. Nu heb ik wel een beetje ongiklachten en ben ik erg moe, maar ik ga veel slapen en uitrusten. De gyn vroeg nog voor de operatie aan me of we nog voor plan a gaan of voor plan b, ik zei meteen plan a begreep eerst niet zo goed wat hij nu bedoelde maar hij bedoelde iui en ivf of dat nog door gaat, natuurlijk ga ik daar nog voor. Hij vroeg dit aan me omdat ik vorig jaar natuurlijk ook op de wachtlijst stond voor ivf en ik heb me er toen van af laten halen, omdat mijn mannetje van de trap was gevallen.
Hoop dat verder alles goed met je gaat, voor jou/jullie zijn het ook spannende dagen, hoop zo dat je straks met goed nieuws komt voor ons. Ik duim voor je dat het raak is!!! Ben nog aan het genieten van de feesten, en hoe gaat het verder met je huisje en met pietje natuurlijk???
knufsufbuffelluvvelteruggulvanmij