mick, ik duim alvast voor je!

Heeeeehoi mick,

Blijft toch spannend allemaal he? Ik ben alweer aan het duimen voor je en hoop dat alles meevalt. Nog even en we kunnen beiden donderdag wat zeggen. Wat een toestand allemaal, je moet er niet teveel over nadenken over wat je allemaal moet doen om zon klein wondertje te mogen ontvangen. jij had al een dochtertje? ging het bij haar de eerste keer wel allemaal goed of zit hier ook een verhaal aan vast?   Ook voor haar duim ik dat ze snel  een broertje of zusje mag krijgen! Toi, toi, toi. enne als het niet goed is en je krijgt een tegenslag kijk dan naar de zon en denk aan de mooie dingen in het leven. Niet elke tegenslag is er een die eeuwig duurt!!!! eigenlijk geen enkele tegenslag....laat ik maar snel stoppen want ik heb de neiging om hier een heel verhaal over op te schrijven hahahaha. In ieder geval zet m op!!!

dikkedubbeleduimendraaiknuf Sjanneke

Heeeeeeeeeeeeeeeee Sjanneke,

Een dubbeldwarsgestrekenzwartesneut, leuk die zin van knuffeldebuffellachmesuffel, ja we moeten zo af en toe wel gek doen hier he, ben het helemaal met je eens, genieten en nog eens genieten want we willen er zo min mogelijk mee bezig zijn toch, ik heb me er te lang over druk gemaakt om zwanger te worden, voor mij is het ietsjes makkelijk omdat we al een schattige snoezige superlief kindje hebben van vijf jaar inmiddels, van haar was de eerste keer meteen zwanger, en het mooiste is van alles dat we ook al een kindje van zeven jaar hadden kunnen hebben, want toen ik mijn vriend nu is hij mijn man leerde kennen, kende hem net vijf dagen scheurde het condoom en was ik zwanger van hem, aangezien we elkaar zo kort kenden hebben we het niet gehouden, ben er niet rouwig om hoor dat ik het niet heb gehouden omdat we anders onze kleine meid niet hadden gehad, ik weet nog dat mijn gyn zei wacht niet te lang voor een tweede maar ik was er gewoon nog niet aan toe, omdat ik een keizerssnede heb gehad was een erg zware bevalling, maar goed ben er nu wel aan toe en we zien wel wat er gaat gebeuren. Jij ook een super goede dag morgen, zal ook voor je duimen dat je morgen goed nieuws gaat krijgen. Bedankt voor je onwijs lieve mailtje Sjanneke, alles goed nog met Pietje?? Laat het je weten morgen hoe het is geweest in het ziekenhuis en wat het allemaal gaat worden.

knuffeldebuffeldeshuffledepukkel, Mick

heeeeey Mickey,

zoals je misschien mn andere berichie al hebt gezien, was het niet wat. Blijf vandaag lekker de hele dag thuis en ga mezelf zodadelijk in de stad verwennen met iets.
Naarmate de tijd verder tikt ga ik me gelukkig steeds beter voelen. Mijn man was niet bij me maar we hebben elkaar uiteraard gebeld. Op zulke momenten mis ik hem enorm in het ziekenhuis. Zo fijn als je samen weg kunt lopen en je een arm om je heen voelt. Maar goed,het lukt vanuit zijn werk voorlopig niet om mee te gaan. Hij doet enorm zijn best om me van afstand te steunen. Maar als je zijn stem door de telefoon hoort wil je hem wel door de hoorn heen trekken om bij je te kunnen zijn. Ik ga me nu richten op zondag en ga mijn eitjes nog meer instralen. Er is dus nog wel een klein beetje hoop en daar ga ik me nu even aan vasthouden. niet teveel want als het weer tegenvalt......dan koop ik heel nederland leeg en eet ik alle chips op die ik kan vinden (hahahahaha).

Pietje is lief maar ik laat wel alles vallen (heerlijk he?)

verder hoop ik voor je dat met jou alles enorm goed is! Ik ben nog aan het duimen en hoop vanavond een goed bericht te kunnen lezen. En als het niet goed is dan sleuren we ons er door heen.
Wel fijn dat je zo aan het genieten bent van je dochtertje!   vooral blijven doen!

toedeldiedeediedikkeknuffeljemee,

sjanneke

Terug
Bovenaan