MICK is er!!!

12 augustus is mick via een keizersnede geboren!!! We hebben tot en met zaterdag in het ziekenhuis gelegen, maar nu weer lekker thuis. Zijn broertje Lars is heel erg lief voor hem en aait zich helemaal suf!   Met mij gaat het redelijk....veel bloed verloren en heel laag hb...dus ben behoorlijk vermoeid en lusteloos...maar goed met wat medicijntjes moet dat de komende weken wat bijtrekken. En gelukkig staan er genoeg opa's en oma's klaar om een handje te helpen.

Mick was voor de bevalling geschat op 3000 gram....maar kwam met 4125 gram op de wereld.....we schrokken ons rot...mevrouw u heeft een flink kind..hahahhahahhahah
Hij doet het het lekker...behalve zijn darmkrampjes dan....maar goed ..das een kwestie van weekjes en dan is dat weer voorbij.

Nou jullie zijn even op de hoogte!

groetjessss manon

Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon Mick! Denk goed aan jezelf! Ik had na de bevalling ook een laag hb (5.1), dus weet hoe je je qua dat betreft voelt. Geen idee hoe die nu is, maar ons zoontje is nu 3 weken oud en ik ben alweer aardig goed opgeknapt. Maar nog wel aan de staaltabletten en ijzerrijk voedsel.

Geniet van jullie mannetje. Wel zielig hè, die darmkrampjes. Stef heeft daar ook  last van, maar het gaat nu al vrij goed. Hij kan ze inmiddels beter verwerken. Wel geven we hem cinababy druppels van VSM, daar merken wij echt resultaat mee en hij krijgt hypo-allergene voeding.

Groetjes,
Susan

Ja wij geven hem ook al druppels van vsm....en vannacht heeft ie zowaar van half twee tot 8 uur geslapen, dus dit nachtje was mooi meegenomen.

En ik ben aan de floradix omdat ik net pas weer ontlasting heb gehad...en over een paar dagen mag ik aan de staaltabletten. En dan zal het wel weer wat bijtrekken. Moe is iedereen de eerste paar maandjes hahahahahhahahaha

groetjess manon

Gefeliciteerd hoor!
Ga lekker genieten en pas een beetje op jezelf.......
Lekker veel biefstuk en filet americain...........is goed voor je hb.........

Liefs Rimke

Terug
Bovenaan