Mick, Lara & Inge!

Hey meiden,

Hoe is het met jullie?
Nog ontwikkelingen aan het front?

Inge & Mick, zijn jullie mannen al in betere rugcondities aan het komen?
En ben je nog flink verliefd na jullie toppie hereniging, Mick?

En LaLara hoe is ie? Heb je die zwevende pijntjes al bij z'n kladden vast het duurt nog even voor je naar de neuroloog kunt. Heb je nog actie ondernomen naar acupunctuur?
Ik ga me vanavond eens orienteren bij die acupuncturist (met manlief) en vind het wel spannend!

Sprech Ihnen snelli!
Grussen von Suzy von Wuzy

ps zijn we nog online dit weekend?

Ha die Suus,

Voel me momenteel aardig goed, heb een goede week met minder pijn! Ik hou het allemaal bij om te kunnen doorgronden of die pijn niet cyclusgebonden is... Lijkt me niet onverstandig voor het bezoek aan neuroloog en gyn...

We hebben nl ook een afspraak bij een gyn in het UMC, dit omdat we verhuisd zijn naar Utrecht ivm met die extreme ongi's... Misschien dat ze even kunnen checken of mijn hormoonhuishouden totaal van de kaart is... En ik wil een gevoel krijgen bij het ziekenhuis voor het geval we verdere stappen gaan ondernemen... (over ruim een half jaar pas, denk ik, eerst zelf aan de klus)

Gisteren weer ovulatietest gedaan en ja hoor: ik zag een hele dikke vette STREEP, positief dus! Na het gepeuter in mijn eierstok nu toch weer een positieve test... Het schijnt nog te werken daarbinnen!

Ik ga ook eens wat rondloeren op het net, betreft acupunctuur ivm met die lage rugklachten, maar ik wacht eerst gyn en neuro af... Wil niet verzanden in medisch/alternatief shoppen, eerst maar es regulier.

Ik spreek je misschien binnenkort weer es over de chat?

liefs Lara

Hi Lara,

Wat fijn meis dat het ein-de-lijk beter gaat!! Slim van je om een dagboekje bij te houden. En wat heerlijk dat je toch weer een regelmatige eisprong hebt, super. Dat wordt bumbsen dit weekend!
Welk merk gebruik jij?

Wanneer kun je terecht in het UMC?
Hopelijk krijg je daar een goeie gyn. die wat (meer) helderheid in de zaak brengt!

Spannende ontwikkelingen dus weer, da's mooi. Wanneer gaan jullie nou naar Italy? En weet je al wat je doet, B&B?
Leuke sites zijn: trav2italy.com en
bbitalia.com.

Ciao amore,
Suus

He Suzi en Lalalala,

Ongelooflijk manlief kwam gisteravond even dichtbij me liggen hahahaha, ik heb er even omgevraagd, en het voelt goed!! Voorlopig niet aan de bums, maar wie weet binnenkort wel!! Ben er wel aan toe hahaha, het wordt tijd, en dan gaan we ook echt los. Alles gaat goed en lekker met ons gezinnetje, en wat helemaal te gek is, heb een oppas gevonden voor Isabel, want de bso buitenschoolse opvang dat gaat nog heel lang duren, we staan op de wachtlijst, heb nu een meisje gevonden van 19 jaar, die vlakbij woont, en zij haalt Isabel woensdag en vrijdag van school en past dan bij ons thuis op haar, en dan kan ik gewoon op die dagen blijven werken, echt super gewoon, we hadden een advertentie geplaatst op marktplaats.nl, en we hadden een dag later een reactie!!!

Vanavond Suus ben jij met manlief bij de acupunctuur, ben benieuwd misschien is het ook wel wat voor ons. Laat het ons weten hoe het was!!!!

En wat fijn Lara dat jij je wat beter voelt, gelukkig, en wat super dat jullie een afspraak gemaakt hebben bij UMC. Hoop jou ook snel te spreken hier of online, even bijkletsen met z'n drietjes, zou leuk zijn als Inge dan ook even komt meekletsen wie weet dit weekend een keer.

Tot snel weer,

Liefs Mick

Hey liefies,

Ben net ontwaakt na een heerlijke diepe slaap! Tjee die acu was voor mij/ons een bi ervaring zeg! Heb er wel een goed gevoel over moet ik zeggen. Hij geeft geen garanties mbt onze wens (had ik ook niet verwacht), maar helpt wel bij het opheffen van blokkades zodat de condities maximaal gunstig worden voor openstelling om zwanger te raken. Ik moet het natuurlijk wel zelf doen! Hij heeft wel goede resultaten hiermee geboekt.
Maar of het dan aan de acu lag of gewoon mazzel dat het toch lukte kan hij ook niet zeggen (is nuchter persoon), maar het kan voor mijn gevoel alleen maar bijdragen.

Na een vragenvuur bekeek hij mn tong (kreeg bijna de slappe lach van dat uitsteken!), daarna kreeg ik 2 naaldjes in mn voeten en eentje in mn kuit (geen pijn). Hij voelde ook steeds mn pols. Ik ga het vandaag allemaal opzoeken in mn grote boek.
Volgende wk moet ik terug komen.

Lijkt me ook leuk om te chatten dit weekend! Zijn jullie er vanavond of anders zondagavond?

Fijn om te lezen Mick dat het zo goed gaat met jou/jullie!! Mocht ook wel na 3 jaar meis! en super dat je een leuke oppas hebt gevonden, om de hoek nog wel! Gaat het met B. ook beter nu, rugtechnisch? Hopelijk gaat ie je vanaf nu heeeel vaak knuffelenbuffelen :)

Tot snelli,
liefs, Suus

Hee meiden!

Ik lees dat er al weer heel wat is gebeurd. Met Mick gaat het goed en er is ook nog een leuke lieve oppas opgescharreld! Fijn dat het zo SUPER gaat!!

Suzie von Wuzie geht ins accupunctuur. Das ist toch schon die niedeln ins body! (hihi) ik ben erg benieuwd naar de resultaten uiteindelijk.

lara, ik heb vrij vaak behoorlijke pijn in mijn rug rond mijn ongi. Het zou dus cyclusgebonden kunnen zijn. Goed om het in de gaten te houden!! Je wil niet eindigen als mijn man en die van Mick (grapje)!

Nou meiden ik ga ook even een nieuw berichtje plaatsen!

Tjussss

Inge von der tiroler stube

Terug
Bovenaan