Mick, Lara en Inge!

Hallo Suzie von Wuzie!!

Hier alles ok gezien de omstandigheden! Lekker gechat he van de week!!
De 'rommel'heeft mijn lichaam verlaten en ik ben nu aan het hopen dat de boel weer snel op gang zal komen!!!
We zijn gisteren even naar het graf van mijn schoonvader geweest en dat is heel gek en emotioneel. We kunnen nog steeds niet geloven dat hij er niet meer is.

Hoe is het met jullie?? Wat leuks te melden? Mick was het gezellig bij je moeder??

xx inge

Hoi Ing,

Fijn om te lezen dat je weer richting de 'oude Inge' gaat (hoewel dat misschien optimistisch gesteld is, maar toch!), het is knap hoe jij je er doorheen slaat, kanjer!
Ik vond de chat ook erg leuk.

Ik kan goed begrijpen dat het allemaal erg onwerkelijk voelt bij het graf, het is ook nog maar zo vers....
Ik hoop dat jij en Dennis veel steun aan elkaar hebben.

Ik ben vandaag op mn (oude) werk geweest om de laatste puinhopen weg te werken zodat ik zaterdag lekker op vakantie kan. Vond nog handige waterschoentjes bij de Perry voor maar €5,-! Dan trap ik het koraal niet stuk daar....verder gisteren heeeerlijk gegeten (Indiaas) met goede vrienden!

Ik ben ook benieuwd hoe het met Mick en Lara gaat??!

Tot snelli,
veel liefs van Suus

Hi!!

Vrijdag kan ik bij de VK terecht voor de laatste check. Ik hoop dat mijn ongi er snel weer is. Ik heb er wel vertrouwen in omdat ik normaal gesproken ook vrij regelmatig ben.

Ik heb trouwens nog een nieuwtje. Ik ben met iets totaal nieuws bezig. Ik werk zoals je weet als HR adviseur. Allemaal erg leuk en goed verdienen enz enz maar het rommelt al een tijdje in mijn hoofd. Ik zou zo graag eens iets heel anders willen doen. Het kan me dan ook niet schelen dat ik dan niets doe met mijn HEAO diploma. Nu kwam er via mijn buurvrouw iets op mijn pad. Er komt een peuterspeelzaal vrij in onze wijk. De eigenaresse gaat verhuizen en zoekt een opvolger. Toen ik het hoorde heb ik er niets mee gedaan maar het bleef me bezig houden. Nu heb ik een afspraak gemaakt voor vrijdagmiddag met de eigenaresse. Ik vind het zooo spannend!!!!!! Gevoelsmatig zou dit een ommekeer voor mij betekenen in mijn leven. Klinkt gek maar ik zit al zo lang in een dip dat dit misschien net is wat ik nodig heb.

x ing

Heey Inge,

Wat ontzettend leuk dat je dat gesprek aan gaat over die peuterspeelzaal!
Bedoel je met opvolger dat jij er over gaat praten om een particuliere peuterspeelzaal over te nemen?! Zou wel een hele gave nieuwe uitdaging zijn natuurlijk!!...dan zou je zelfstandig onderneemster kunnen worden! Heeft voor- maar ook nadelen, maar dat weet je zelf natuurlijk al.

Laat je me weten hoe het vrijdag is gegaan? Kan ik nog net lezen voordat we vliegen (zat.middag), spannenddddd!!! Ook hoe het bij de VK was natuurlijk.

Veel liefs, Suus

He lieve Meiden,

Ben weer terug en heb het heerlijk gehad bij mijn ouders!!! Wat een nieuwtjes allemaal, lees Suus dat jij a.s. zaterdag naar Egypte vertrekt heerlijk voor een weekje naar de zon, en ook dat je nu koziewerkielozie bent ook even lekker om rustig je ding te kunnen doen!! En dat je ivf 21 februari gaat beginnen wat spannend en lekker dat jullie eerst even weg gaan om te ontspannen in de zon samen met je mannetje!!

En Ing wat goed dat alles er nu uit is, en dat je weer helemaal schoon bent, hoe was het bij de gyn?? Verder wat fijn van die baan bij de particuliere peuterspeelzaal zal voor je duimen dat het was is voor jou, zou goed zijn hoor om te switchen wy not toch!!! Jeetje en bij het graf van je schoonpappa dat geloof ik graag dat het nog heel emotioneel is voor jullie beiden het is ook heel erg lastig om te geloven dat hij er niet meer is, dat gevoel voel je in je buik van hij is er niet meer, ik leef met jullie mee, en stuur weer mijn energie jullie kant op ok.

En verder lieve Lara hoe gaat het met jou?? Ben zo benieuwd naar je, misschien moeten we snel weer eens een keertje afspreken om bij te kletsen ok.

Verder gaat het goed met mij hoor, ben braaf aan het tempen en probeer daar natuurlijk gebruik van te maken, en hopen natuurlijk dat het een keer gaat lukken het zwanger worden, we geven niet op. Verder moet ik de 27 ste naar de gyn, Bart gaat dit keer ook mee, is wel goed en dan zullen we een hoop bespreken van hoe gaan we verder wordt het clomith of niet of wat anders,

lieve meiden ga er nu mee stoppen is al erg laat en ik moet morgen werken.

liefs en een knuffel voor jullie allemaal,

Mick

Terug
Bovenaan