mick,Suus, Lara, Cynthia, Luna, Floor enz enz

Hoi Meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij. Spannend he dat Suus morgen de terugplaatsing heeft!!! Ik ga echt heeeel erg hard duimen!! Goed dat je zo positief bent Suzie!!
Hoe is het verder met de andere dames? Nog wat leuks of belangrijks te melden?
Wij mogen morgen weer op de thee in het UMC. Gelukkig gaat het nu opschieten.

Spreek jullie snel!
xx inge

Hoi inge,
Nou wij gaan morgenochtend op de thee bij de Vu, kijken of er eggs aanwezig zijn...
en dan de laatste IUI...ben het wel een beetje zat eerlijk gezegd,maar ja, we willen het ook zelf.
ben al echte expert in spuiten..hihi alleen de pregnyl spuit zie ik tegenop...die prikt echt! Waar gaat je bezoekje over? ben even kwijt waar je ook al weer in zit in het traject?
ieder geval succes (je hebt het al achter de rug nu denk ik) en we spreken elkaar weer
doei
liefs
Truitje

Ha die Inge,

Hoe ging ie vanochtend?
Heb je nieuws?

Hier alles stilletjes, niets te melden. Ben er ook niet erg mee bezig op het moment.
Was een tijdje niet on-line omdat mijn computertje overleden was, maar hij is weer helemaal terug van weggeweest. En hij doet het beter dan ooit!!!!

Dus tot snel weer!

Liefs,

Cynthia

Hoi meiden,

Hi Suzie! We hebben alweer uitgebreid gemaild dus je bent op de hoogte!
Hoe is het met je kast? Alles al lekker ingeruimd? Geniet maar lekker van je vrije weekie!

Truitje! Wij hebben het afgelopen jaar alle onderzoeken gehad en weten de uitslag en zouden in september met IUI beginnen. Omdat we zijn gewisseld van ziekenhuis omdat we het eerste ziekenhuis niet zo goed vonden moesten alle basic onderzoeken over. Zoals het er nu naar uitziet hebben we in januari de eerste IUI. De wachtlijst is nu namelijk 1 tot 2 maanden en omdat we het allemaal al een keer hebben gedaan krijgen we 2 maanden korting. In december hebben we het eindgesprek en dan is het zover!!!!!
Wat vervelend dat het bij jullie nog niet lukt met de IUI's. Wat is de reden dat jullie IUI nodig hebben?? Ik hoef gelukkig nog niet te spuiten. Jij dus wel. Komt vast goed allemaal!

Cynthia, je computertje is er gelukkig weer! Heb je ons heel erg gemist? Goed dat je er niet al te erg mee bezig bent!
We blijven hopen he!

Ik heb vanochtend een 2e SL test gehad en het was weer te vroeg (net als maandag). Nu hoor ik vanmiddag wanneer ik weer moet. Ik verwacht vrijdag.
Het eerste zaadonderzoek (van deze keer dan) van mijn man zag er hoopvol uit. Er is genoeg volume en beweeglijkheid voor een IUI. 12,5 miljoen deze keer. Best goed nieuws dus. Vanochtend bij de test was er geen enkel zaadje te vinden. Weer een bevestiging van dat vijandige slijm van mij dus.

Doeg lieve meiden!
xxinge

Hey Ing,

Eindelijk zitten jullie dan in de lift he! Wat fijn voor D. en jou, ook omdat jullie gevoel hierin wordt bevestigd!
Ook mooi dat je die korting hebt gekregen, yess en dat je in jan. al kunt starten!!! Nu die SL as vrijdag nog even afwachten...mooi hoor dat D. zijn zaad zonder de medicatie beter van kwaliteit is!!

Heb je op het andere forum nog gelezen over het toverdrankje van CKarina, van die ouwe Chinees in Utrecht? Misschien ook wel iets voor jullie!

Spreek je snel, ga de piepers opzetten.

Doeg, liefs, Suus

Terug
Bovenaan