Mick, Suus, Lara, Enz enz.

Hoi meiden,

Weer eens een berichtje van mij. Ik beleef erg weinig momenteel op het gebied van zwanger worden dus ik schrijf niet zo vaak. Ik lees wel zoveel mogelijk met jullie mee.

Ik heb voor het eerst in 4 maanden mijn man weer 'gemobiliseerd'.(als je begrijpt wat ik bedoel haha) Achteraf bleek dat de timing ook best redelijk was. 1,5 dag voor mijn eisprong. Nu weten we dat we zo geen kinderen kunnen krijgen omdat hij niet voldoende zaad heeft en mijn slijm vijandig is en er maar 1 eileider open is maaaar toch.... Ik ben namelijk al de hele week misselijk 's ochtends. Stom he. Ik weet zeker dat ik niet zwanger kan zijn maar je gaat toch op één of andere manier twijfelen. Ik heb ook kleine steekjes onder in mijn buik en constant honger.
Waarschijnlijk komt het gewoon omdat ik erg moe ben en daar misselijk van ben.
Kan iemand mij eens even met de beide benen op de grond zetten?

Dikke kus Inge

Hoi Inge!
Nou dat heb ik dus ook he........ ik denk ook de hele tijd iets te voelen, merken dat anders is dan anders...en wat kan je je zelf gek maken ervan he..
Ik probeer dan te denken...ach dit voel ik nu en ook al is het niets, ik word er toch een beetje blij van dus dat is weer mooi meegenomen...
maar het lukt niet altijd om dat te denken..
en de wonderen zijn de wereld echt nog niet uit, je weet het nooit immers...ik zal in ieder geval erg voor je duimen!
en (dag)droom maar lekker hoor, wie pakt dat je af he! je ziet het wel weer

doei!
dikke kus terug ;-)
truitje

Hi Inge,

Hoe is het met je? Zo te lezen gaat het bij jullie thuis weer een beetje beter, man gemobiliseerd, hahaha... Dat is goed nieuws!

Tja, ik kan je niet met beide benen op de grond zetten.... Ik weet niet waar je misselijkheid vandaan komt en weet je Inge, je hebt hoop en dat heb je toch nodig om the spirit gaande te houden?

Hou je taai en we spreken elkaar hopelijk snel online, alhoewel ik me 's avonds vaak te beroerd en te moe voel om ook maar iets te doen...

liefs Lara

He he, eindelijk klaar met alles vandaag, bovenverdieping is weer helemaal clean, was wel even hart werken, maar ach..

He wat goed Inge manlief gemobiliseerd, hmm dat is voor jullie heel lang geleden, en jeetje wie weet.. wat spannend, inderdaad ben het met Lara eens geef de hoop niet op, want dat houd je inderdaad gaande!!!

Nauw meiden hoop jullie ook snel weer eens te spreken het liefst online met z'n allen, zullen we anders snel een avondje prikken en dan vroeg in de avond voor jou Lara dat jij er ook bij kan zijn.

liefs Mick

Hee Inge, fraulein Flausiemausie,

Man 'gemobiliseerd', leuke formulering ;-)

Hoe gaat het met jou? Is die misselijkheid al minder? En wanneer mag je gips eraf, nog voor je vakantie hopelijk!

Wanneer vliegen jullie precies? Heeerlijk idee he, lekker naar de zon...dik verdiend!
Ben je je zomergarderobe al uit de kast aan het plukken?

Spreek je gauw,
lfs. Suus

Hallo meiden!!

Ik be al niet misselijk meer en ik voel al wat gerommel in mijn buik (ma NOD) dus ik dagdroom al niet meer. Maar jullie hebben gelijk hoor. Je hoort vaak genoeg dat mensen tussen IUI pogingen door nog spontaan zwanger raken. Ik geloof alleen niet dat dit bij ons mogelijk is.

Hey Mick als je weer zin hebt mag je bij mij ook wel effe komen poetsen hoor! Ik woon om de hoek dusseee..

Nein Fraulein Suzie. Ich habe meine köffer nog nie gepäkt. Das gehe ich dieser weekend tun. Wie geht es mit sprieken? Is dokter Bernhard truck mit seiner spreadsheet? Meine teintje is noch nie gut. Is sitst in tape aber ich laufe zi viel. Ik kan nog keine shuhe an so ich laufe auf einer Gejus nike von meiner manne. Sehr ugly!

Truitje! we blijven gewoon hopen hoor. Als jou dat een positief gevoel geeft dan moet je dat gewoon doen!

Lara, hou je het allemaal nog binnen? Ik sluit me aan bij het idee van een vroeg chat want het is voor mij vaak ook te laat. Ik ben er zo eentje die 8 uur slaap nodig heeft en anders niet presteerd. Kun je nog wel een beetje eten enz. Gelukkig duurt dit geen 9 maanden!

lfs inge

Terug
Bovenaan